کد خبر : 4822
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۴۰
107 views

شهردار منتخب شورای شهربابل به وزارت کشور معرفی شد

شهردار منتخب شورای شهربابل به وزارت کشور معرفی شد

سومین شهردار بابل در شش ماه اخیر از سوی شورای اسلامی شهر بابل انتخاب و به وزارت کشور معرفی شد. به گزارش تیتر شمال؛ شاهین کلانتری بنگر امروز یکشنبه با کسب ۶ رای از سوی اعضای شورای اسلامی شهر بابل به عنوان سومین شهردار منتخب شورای شهر بابل انتخاب شد. پیش از این اعضای ششمین دوره

سومین شهردار بابل در شش ماه اخیر از سوی شورای اسلامی شهر بابل انتخاب و به وزارت کشور معرفی شد.


به گزارش تیتر شمال؛ شاهین کلانتری بنگر امروز یکشنبه با کسب ۶ رای از سوی اعضای شورای اسلامی شهر بابل به عنوان سومین شهردار منتخب شورای شهر بابل انتخاب شد.

پیش از این اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بابل در ۶ ماه گذشته نیز همزمان با آغاز فعالیت خود علی امانی و سید قاسم دابوئیان را هم به عنوان شهردار انتخاب کرده و به وزارت کشور معرفی شده بودند و این دو نتوانستند بعد از کش و قوس های فراوان تائیدیه وزارت کشور را دریافت کنند.

مرتضی کاردگر رییس شورای اسلامی شهر بابل در پیامی که در اختیار رسانه ها قرار داد گفت: در اجرای ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور پس از بررسی رزومه نامزدها شاهین کلانتری بنگر با ۶ رای به عنوان شهردار بابل انتخاب شد.

شاهیان کلانتری بنگر متولد ۱۳۴۹ اهل بابل دارای دکتری عمران می باشد که سابقه شهرداری منطقه ۲۲ تهران، مدیرکل ارتباطات و روابط بین الملل سازمان مدیریت بحران کشور و در حال حاضر سکانداری شهرداری اسد آباد همدان را در کارنامه خود دارد.

شهرستان بابل ۵۴۰ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از نیمی از آن در شهر بابل سکونت دارند و این شهر دارای ۹ کرسی شورای اسلامی شهر می باشد.

  • منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.