کد خبر : 4902
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
96 views

جلوگیری از فعالیت معدن حاشیه آزاد راه تهران –ـ شمال

جلوگیری از فعالیت معدن حاشیه آزاد راه تهران –ـ شمال

دادستان مرکز مازندران با اشاره به جلوگیری از فعالیت معدن حاشیه آزاد راه تهران –ـ شمال گفت: با توجه به خطرات جاد‌ه ای که در محور مرزن آباد برای مردم احساس می شود ، چهار بانده شدن مرزن‌آباد تا طویر تا نوروز زیر بار ترافیک برود. به گزارش تیتر شمال؛ محمد کریمی در بازدید از

دادستان مرکز مازندران با اشاره به جلوگیری از فعالیت معدن حاشیه آزاد راه تهران –ـ شمال گفت: با توجه به خطرات جاد‌ه ای که در محور مرزن آباد برای مردم احساس می شود ، چهار بانده شدن مرزن‌آباد تا طویر تا نوروز زیر بار ترافیک برود.


به گزارش تیتر شمال؛ محمد کریمی در بازدید از محور مرزن‌آباد به ویژه چهار بانده شدن مرزن‌آباد تا دزدبن اظهار کرد: در راستای پیگیری حقوق عامه در محور مرزن‌آباد بازدید شد که این پروژه به کندی در حال انجام است و با توجه به در پیش بودن نوروز و حضور مسافران این موضوع پذیرفتنی نیست.

وی افزود: با توجه به اینکه پروژه چهار بانده کردن مرزن آباد تا دزدبن نیمه‌کاره مانده است، نارضایتی‌های زیادی را داشته که امروز با حضور مدیران مربوطه از این پروژه و محور مرزن‌آباد بازدید به عمل آمد و در بعضی از نقاط اجرای این پروژه خطراتی وجود دارد که باید بر طرف شود.

دادستان مرکز مازندران گفت: معایب این پروژه شناسایی شده و باید در برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت بررسی و رفع شود و هر چه سریع‌تر این پروژه به نتیجه برسد.

وی افزود:  مقرر شد مسؤولان مربوطه مسیر چهار بانده شدن مرزن‌آباد تا طویر را تا قبل سال به سرانجام برسانند و همچنین در اقدامات کوتاه‌مدتی که مشخص شد تا پایان سال بر طرف شود.

کریمی گفت: سفر ایمن برای شهروندان در این مسیر باید در الویت باشد و نباید شهروندان با ترس و دلهره از این مسیر رفت و آمد کنند و مقرر شد تمام اقدامات انجام شده به صورت مستمر برای اینجانب ارسال گردد.

* از فعالیت معدن حاشیه آزاد راه تهران ـ شمال جلوگیری شد

دادستان مرکز استان مازندران در مورد فعالیت معدن در منطقه غربی آزاد راه تهران ـ شمال که مورد اعتراض بود نیز گفت: با توجه به اعتراض‌های انجام شده توسط ائمه جمعه، مردم و رسانه‌ها و بررسی مقدماتی از ادارات مربوطه فعلا از فعالیت معدن حاشیه آزاد راه تهران – شمال جلوگیری شد.

کریمی بیان کرد: وضعیت معدن مورد اشاره در دستور کار شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان مازندران قرار دارد و تعیین تکلیف می‌شود.

امام جمعه مرزن آباد در این خصوص گفت: حضور دادستان مرکز استان مازندران جهت روند پیگیری پروژه چهار بانده کردن آزاد راه تهران ـ شمال موجب تسریع در اجرای پروژه‌ها می‌شود.

حجت‌الاسلام یزدان جهاندار لاشکی اظهار داشت: مقرر شد تا پایان سال از مرزن‌آباد تا دو راهی طویر جاده زیر بار ترافیک برود و شهروندان از این مسیر استفاده کنند.

وی ادامه داد: بعد از نوروز ۱۴۰۱ نیز مقرر شد عملیات احداث زیرگذر دوراهی طویر آغاز شود زیرا معتقدم فراهم کردن جاده‌ای ایمن برای تردد شهروندان از اولویت‌های مسؤولان باید باشد.

جهاندار تاکید کرد: دادستان محترم مرکز مازندران در بازدیدی که از محور مواصلاتی مرزن آباد داشتند تاکید بر تسریع پروژه و رفع نواقص موجود شدند.

وی گفت: از دادستان محترم مرکز استان بابت بازدید امروز و نگاه ویژه‌ای که برای تکمیل این پروژه داشتند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

  • منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.