کد خبر : 4894
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۲۳
77 views

ناجیان غریق مازندران در انتظار دریافت دستمزد تابستان

ناجیان غریق مازندران در انتظار دریافت دستمزد تابستان

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با گلایه از تأخیر چند ماهه در پرداخت حقوق ناجیان غریق، گفت: آزادسازی سواحل اقدام بسیجی و عاقلانه‌ای بوده که جای تقدیر دارد اما باید گفت نیاز استان به ناجیان غریق بیشتر شده است. به گزارش تیتر شمال؛ نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با گلایه از تأخیر چند ماهه در پرداخت حقوق ناجیان غریق، گفت: آزادسازی سواحل اقدام بسیجی و عاقلانه‌ای بوده که جای تقدیر دارد اما باید گفت نیاز استان به ناجیان غریق بیشتر شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با گلایه به تاخیر بیش از ۶ ماهه حقوق ناجیان غریق استان، اظهار کرد: با وجود گذشت بیش از ماه‌ها هنوز حقوق ماه‌های مرداد و شهریور ناجیان غریق پرداخت نشده است.

وی با اشاره به اینکه امسال دوتن از ناجیان غریق مازندران نیز جان خود را از دست دادند، گفت: با وجود تمام تلاش‌ها در ساحل دریا اما حقوق‌شان روزی ۱۰۰هزار تومان بوده که آن هم پرداخت نشده است.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به آزادسازی ساحل مازندران، افزود: این کار اقدام بسیجی و عاقلانه‌ای بوده که جای تقدیر دارد اما باید گفت نیاز استان به ناجیان غریق بیشتر شده است.

کریمیان با بیان اینکه در حوزه نجات غریق بخشی از نیروهای خود را از دست دادیم، اظهار کرد: باتوجه به اینکه بر طول نوار ساحل و همچنین نقاط کور حادثه‌خیز استان افزوده شده نیاز به یک‌هزار نیروی ناجی غریق داریم که در این زمینه باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: حتی اگر از همین امروز هم کار آموزش ناجی غریق را شروع کنیم باز هم دیر است در این زمینه نیاز به پشتیبانی و حمایت مسؤولان داریم.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران یادآور شد: در زمینه آموزش نیروها با سپاه وارد مذاکره شدیم که بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم که نیاز است وزارت کشور وارد عمل شود و بحث هزینه آموزش را درنظر بگیرند.

کریمیان در پایان گفت: باتوجه به اینکه مردم دنبال مناطق دنج و خلوت برای رفتن به دریا هستند نیاز است بحث آموزش نیروها استارت بخورد تا در فصل گرم سال با مشکل مواجه نشویم.

  • منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.