کد خبر : 4888
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۱۷
103 views

استاندار مازندران: سیاست دولت توسعه مناسبات با کشورهای اوراسیا است

استاندار مازندران: سیاست دولت توسعه مناسبات با کشورهای اوراسیا است

استاندار مازندران سیاست و رویکرد دولت سیزدهم را توسعه مناسبات و ارتباطات با کشورهای مختلف ازجمله منطقه اوراسیا عنوان کرد و گفت که برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت‌ها به شکل مطلوب استفاده می‌شود. به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور شامگاه چهارشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری میاندرود گفت: برای توسعه فرودگاه

استاندار مازندران سیاست و رویکرد دولت سیزدهم را توسعه مناسبات و ارتباطات با کشورهای مختلف ازجمله منطقه اوراسیا عنوان کرد و گفت که برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت‌ها به شکل مطلوب استفاده می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور شامگاه چهارشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری میاندرود گفت: برای توسعه فرودگاه ساری که در انتهای مسیر شهرستان میاندورد واقع شده است امسال اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است که به مرور عملیاتی و اجرا می شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میاندورد به ویژه در بخش کشاورزی، اظهار داشت: یکی از راه‌های توسعه مناسبات راه‌اندازی خط پروازی با کشورهای اوراسیا به منظور صادرات و واردات کالا و محصولات کشاورزی است و در صورت تحقق این مهم میاندور به عنوان قطب تجارت کشور معرفی می شود.

نماینده عالی دولت در مازندران از گردشگری به عنوان دیگر ظرفیت های شهرستان میاندورد برای توسعه نام برد و گفت: میتوان با ایجاد زیرساخت‌های مناسب گردشگری، علاوه بر معرفی این شهرستان به عنوان مقصد گردشگری، زمینه رشد و توسعه بیش از پیش این منطقه را نیز را فراهم کرد.

حسینی‌پور با اشاره به مشکل کمبود آب کشاورزی و آشامیدنی مردم میاندرود، افزود: فرماندار جدید میاندورد باید رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی و کشاورزی مردم این منطقه را در اولویت کاری خود قرار دهد و از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده کند.

وی ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه و رفع مشکل بیکاری را از دیگر اولویت های کاری فرماندار جدید میاندورد دانست و گفت: فرماندار باید مهمترین اقدامات خود را به استانداری و حتی مردم منطقه گزارش دهد و مردم نیز ناظر بر عملکرد وی باشند.

استاندار مازندران طی حکمی عبدالعلی طالبی را به عنوان سرپرست فرمانداری میاندرود منصوب و شامگاه چهارشنبه با حضور در آن شهرستان و تشکیل جلسه شورای اداری، وی را معرفی کرد.

در این مراسم با اهداء لوح سپاس، از تلاش‌های علی غلامیان در دوران تصدی فرمانداری میاندرود قدردانی شد.

  • منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.