کد خبر : 4910
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
143 views

«جهاد تبیین» مهم‌ترین ماموریت بسیج اصناف/تحقق بازار اسلامی ثمره‌اش تقوای اقتصادی است

«جهاد تبیین» مهم‌ترین ماموریت بسیج اصناف/تحقق بازار اسلامی ثمره‌اش تقوای اقتصادی است

فرمانده بسیج اصناف ساری با بیان اینکه جهاد تبیین یک فریضه قطعی برای بسیج اصناف است تا به سهم خود در جنگ رسانه‌ای دشمن علیه حقایق انقلاب اسلامی، ایفای نقش کند؛ گفت: از جمله اهداف اصلی بسیج اصناف، تحقق بازار اسلامی به معنای واقعی در جامعه است که از آن به عنوان تقوای اقتصادی تعبیر

فرمانده بسیج اصناف ساری با بیان اینکه جهاد تبیین یک فریضه قطعی برای بسیج اصناف است تا به سهم خود در جنگ رسانه‌ای دشمن علیه حقایق انقلاب اسلامی، ایفای نقش کند؛ گفت: از جمله اهداف اصلی بسیج اصناف، تحقق بازار اسلامی به معنای واقعی در جامعه است که از آن به عنوان تقوای اقتصادی تعبیر می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سرگرد سیدجواد نبودی فرمانده بسیج اصناف ساری در جمع تعدادی از کسبه و بازار مرکز مازندران، اظهار کرد: آن انتظاری که از بسیج می‌رود تا در صحنه انقلاب رخ دهد، عمق‌بخشی به انقلاب اسلامی است.

وی افزود: به زبان عامیانه یعنی اینکه ما بتوانیم با برنامه‌های بسیج هر روز یک نفر را به انقلاب و نظام، متصل کنیم.

فرمانده بسیج اصناف ساری خاطرنشان کرد: ما در بسیج محلات، عموم مردم را با استفاده از برنامه‌های ابلاغی، اقتضایی و فرهنگی مورد خطاب قرار می‌دهیم و در بسیج اصناف گروه هدف ما کسبه و فعالان صنفی در بازار هستند که از قبل از انقلاب تا کنون در صحنه‌های گوناگون نقش فعال و به سزایی را ایفا کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: در طرف مقابل، رسانه‌های معاند و دشمنان انقلاب سعی دارند با استفاده از موضوعات و برنامه‌های گوناگون، گسست میان مردم و انقلاب را رقم بزنند.

نبوی بیان کرد: بسیج همواره تلاش کرده است تا از ظرفیت مردمی برای جبران کمبودها، کاستی‌ها و موانعی که بر سر راه انقلاب است، استفاده کند.

وی تاکید کرد: در مسیر انقلاب طبیعی است که صداهای انحرافی زیاد است و برای اینکه در این ازدحام، صدای پاکی انقلاب به گوش مردم برسد، باید از بلندگوی بسیج استفاده کرد، خیلی از حقایق انقلاب اسلامی از بسیاری از تریبون‌ها بیان نمی‌شود اما بسیج این ظرفیت را دارد که تریبون انقلاب باشد و پیام انقلاب را به گوش مردم برساند.

فرمانده بسیج اصناف ساری با تاکید بر ضرورت کار جهادی در بسیج، اعلام کرد: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری که جهاد، تلاشی است که در مقابل اقدام دشمن اتفاق می‌افتد؛ لذا خیلی از کارهایی که انجام می‌شود، نمی‌توان برای آن تعبیر کار جهادی را به کار برد.

این مسئول گفت: بر این اساس در کنار تمامی زحماتی که در عرصه‌های گوناگون در حال اتفاق است اما در بسیج هرگونه اقدامی که انجام می‌شود از آنجا که در برابر جبهه دشمنان انقلاب صورت می‌گیرد و تلاشی برای تضعیف اقدامات دشمنان انقلاب و تقویت جبهه انقلاب است، از آن تعبیر به جهاد می‌شود.

نبوی برجسته‌ترین جهاد حال حاضر بسیج را بنا بر تاکید مقام معظم رهبری، جهاد تبیین برشمرد و افزود: لذا جهاد تبیین یک فریضه قطعی برای بسیج اصناف است تا به سهم خود در جنگ رسانه‌ای دشمن علیه حقایق انقلاب اسلامی، ایفای نقش کند.

وی با بیان اینکه در این مسیر، وظیفه ما روشنگری است تا مردم را نسبت به حقایق انقلاب آشنا کنیم و بازار نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ تصریح کرد: از جمله اهداف اصلی بسیج اصناف، تحقق بازار اسلامی به معنای واقعی در جامعه است که از آن به عنوان تقوای اقتصادی تعبیر می‌شود.

فرمانده بسیج اصناف ساری یادآور شد: خرید کالای ایرانی و تقویت تولید ملی از جمله موضوعاتی است که باید در جامعه ما به یک فرهنگ تبدیل شود و این وظیفه بر عهده بسیج اصناف است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.