کد خبر : 4914
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
116 views

«معیشت و اقتصاد» مهم‌ترین سنگری است که باید فتح کنیم/مهلت یک ماهه به فرماندار بابل برای اعمال تغییرات مدیریتی

«معیشت و اقتصاد» مهم‌ترین سنگری است که باید فتح کنیم/مهلت یک ماهه به فرماندار بابل برای اعمال تغییرات مدیریتی

استاندار مازندران در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بابل با بیان اینکه امروز مهم‌ترین سنگری که باید فتح شود و به رخ کشیده شود که جریان انقلاب می‌تواند در این سنگر پیروز شود، بحث معیشت و اقتصاد است؛ گفت: فرماندار جدید بابل اگر می‌خواهد هرگونه جابجایی انجام دهند باید طی یک ماه آینده صورت گیرد.

استاندار مازندران در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بابل با بیان اینکه امروز مهم‌ترین سنگری که باید فتح شود و به رخ کشیده شود که جریان انقلاب می‌تواند در این سنگر پیروز شود، بحث معیشت و اقتصاد است؛ گفت: فرماندار جدید بابل اگر می‌خواهد هرگونه جابجایی انجام دهند باید طی یک ماه آینده صورت گیرد.


به گزارش تیتر شمال؛ عصر امروز در آیینی با حضور حسینی‌پور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات مخابرات مازندران، قاسم عزیززاده گرجی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بابل معارفه و از ولی زاده، فرماندار سابق، تکریم شد.

سیدمحمود حسینی‌پور عصر امروز با بیان اینکه امروز کشور روسیه که خود جزو ابرقدرت‌های دنیا است، در جریان محاصره اخیر خود از جمهوری اسلامی ایران تقاضای استفاده از تجربیات دوران تحریم دارد؛ اظهار کرد: در حالی پس از چند روز تحریم، صدای کشور روسیه در امده است که ملت ایران 43 سال در برابر ابرقدرت‌ها ایستاده‌اند و صدای‌شان در نیامده است.

وی افزود: مردم چهل و سه سال در مقابل ابر قدرت‌ها ایستادند تا پرچمی را که امام و شهدا در دنیا بالا بردند، پایین نیاید.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد:  امروز زمانی که وارد گلزار شهدا بابل شدم، اولین شهیدی که نظر ما را جلب کرد شهید غلام اوصیا بود، شخصیتی عظیمی بود که نه تنها خود دارای روحیه بالایی داشت بلکه روحیه همرزمانش را نیز بالا می‌برد و ترس در وجودش نبود.

مقام عالی دولت در مازندران، ادامه داد: اکنون جنگ تمام شده است و اکنون هر کسی وارد شهر بابل می‌شود وضعیت کنونی را متناسب با این شهدا و صاحبان اصلی این شهر نمی‌داند، این به آن دلیل است که جوانان انقلابی این شهرستان در عرصه‌های اقتصادی ورود پیدا نکرده‌اند که اگر با همان تفکر شهید اوصیا و شهدای دیگر ورود کنند، مطمئنا می‌توانند این شهرستان را متحول کنند.

حسینی‌پور تاکید کرد: امروز مهم‌ترین سنگری که باید فتح شود و به رخ کشیده شود که جریان انقلاب می‌تواند در این سنگر پیروز شود، بحث معیشت و اقتصاد است.

وی بیان کرد: امروز هر کسی که می‌خواهد ادعا کند که انقلابی هستم باید بیاید و در حوزه توسعه وضعیت اقتصادی این شهرستان به مسئولان این شهرستان کمک کند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه فرماندار جدید بابل باید همه شخصیت‌های بزرگ شهرستان را پای کار بیارد، گفت: ما در شهرستان بابل نیازمند یک جهش هستیم و لذا باید از تمام ظرفیت‌ها برای رونق اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم استفاده شود.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه هنر یک فرماندار باید این باشد که تمام ظرفیت‌ها را برای آبادانی شهر به‌کارگیری کند، گفت: باید این شهرستان به مقصد گردشگری تبدیل شود و جوانان انقلابی بزرگی این شهرستان را برای گردشگران به تصویر بکشند.

حسینی‌پور با بیان اینکه فرماندار جدید بابل باید نگاه عدالت‌محور در توزیع ثروت داشته باشد؛ عنوان کرد: فرماندار بابل اولین کاری که باید با کمک جریان انقلاب انجام دهد این است که سند آمایش اقتصادی و سیاست‌های اجرایی آن به سرعت نوشته و عملیاتی شود.

وی افزود: ما امروز موظفیم حکم بیانیه گام دوم انقلاب را  مو به مو اجرا کنیم و اگر اجرا شود ما بابل را بعد دو سال یک شهر پرتحول خواهیم دید.

استاندار مازندران مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه با تاکید بر پایان دور مدیریتی، از جوانان برای پست‌های مدیریتی دعوت کردند؛ جوان مبارز انقلابی، منفعت طلب و دزد نیست و اگر نگاهی به میانگین سنی شهدا کنید در می‌یابید که همگی جوان هستند.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه نرخ بیکاری به نسبت جمعیت شهرستان بابل در سطح استان مازندران رتبه اول را دارد، تصریح کرد: باید فرماندار جدی این شهرستان به سرعت با به کارگیری همه توان بتواند نسبت به فعال کردن مجموعه‌های زودبازده و اشتغال‌زا تلاش کند؛ ما مصمم به این هستیم که با الویت جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب، در عرصه جهاد اقتصادی، تحول ایجاد کنیم.

حسینی‌پور با بیان اینکه ما بدنبال برنامه توسعه کشاورزی، دامپروری و تشکیل کارگروه‌های عملیاتی در سطح استان به ویژه روستاها  هستیم؛ مطرح کرد: ما بدنبال آن هستیم تا با تضمین خرید محصولات کشاورزی و تولیدات دامی، مشوقی برای توسعه این بخش در روستاها باشیم.

وی متذکر شد: فرماندار جدید بابل اگر می‌خواهد هرگونه جابجایی انجام دهند باید طی یک ماه آینده صورت گیرد و باید به سرعت وارد کار شویم.

انتهای پیام /

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.