کد خبر : 4925
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۵۶
99 views

اختصاص اعتبار به پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در سفر رئیس جمهور به مازندران

اختصاص اعتبار به پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در سفر رئیس جمهور به مازندران

استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور به مازندران زمان آن را جمعه ۲۰ اسفندماه جاری اعلام کرد و گفت: در این سفر برای پروژه‌های دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی اعتبار اختصاص می‌یابد. به گزارش تیتر شمال؛ در آستانه سفر پایان هفته رئیس‌جمهور به مازندران جلسه مشترک مجمع نمایندگان با استاندار

استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور به مازندران زمان آن را جمعه ۲۰ اسفندماه جاری اعلام کرد و گفت: در این سفر برای پروژه‌های دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی اعتبار اختصاص می‌یابد.


به گزارش تیتر شمال؛ در آستانه سفر پایان هفته رئیس‌جمهور به مازندران جلسه مشترک مجمع نمایندگان با استاندار و معاونان استانداری مازندران برگزار شد.

در این جلسه که دو ساعت به طول انجامید آخرین وضعیت روند اجرای طرح های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی استان مورد بررسی قرار گرفت و آخرین ویرایش پروژه‌های پیشنهادی برای تصویب در سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت به مازندران انجام شد.

محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در این جلسه با اشاره به روند همگرایی  بین مدیریت ارشد اجرایی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، تداوم وحدت رویه و انسجام موجود را عامل شتاب‌بخشی روند پیشرفت وتحول این خطه دانست.

استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور به مازندران زمان آن را جمعه ۲۰ اسفندماه جاری اعلام کرد و افزود: در این سفر برای پروژه‌های دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی اعتبار اختصاص می‌یابد.

این مسؤول با اشاره به اتمام کار آزادسازی حریم ۶۰ متری سواحل دریای مازندران خواستار بهره‌برداری مردم از پلاژها و اقامت‌گاه‌های ساحلی شد.

رضا حاجی‌پور رئیس جمع نمایندگان مازندران نیز با تاکید بر روند مثبت تعامل استاندار با نمایندگان مجلس، گفت: روند همگرایی و تعامل مس‌ولان استان سبب هم‌افزایی توان‌ها در مسیر پیشرفت و آبادانی مازندران خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت مشکلات مازندران در حوزه راه‌های مواصلاتی اصلی و روستایی، پسماند، جنگل ودریا ، محیط زیست و کمبود خدمات زیرساختی در حوزه گردشگری، بهداشت و درمان و ورزشی خواستار چاره‌اندیشی برای بهبود این شاخص‌ها شد.

 هر یک از نمایندگان مازندران در مجلس با اشاره به روند اجرای طرح‌های توسعه در حوزه های انتخابیه متبوع‌، پیگیری اولویت‌های اساسی در حوزه طرح‌های توسعه‌ای را مورد تاکید قرار دادند.

  • منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.