کد خبر : 4939
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
105 views

پیشنهاد به چینی‌ها برای ساخت بزرگراه ساحلی گلوگاه تا رامسر

پیشنهاد به چینی‌ها برای ساخت بزرگراه ساحلی گلوگاه تا رامسر

استاندار مازندران با بیان اینکه مطالعه طرح اتوبان ساحلی از گلوگاه تا رامسر انجام شده است، گفت: در جلسه ویدئو کنفرانسی با شرکتی از کشور چین ظرفیت جغرافیایی مازندران به نمایش گذاشته شد که این همه موهبت الهی موجب حیرت طرف چینی گردید. ‎ به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور در دیدار با آیت الله

استاندار مازندران با بیان اینکه مطالعه طرح اتوبان ساحلی از گلوگاه تا رامسر انجام شده است، گفت: در جلسه ویدئو کنفرانسی با شرکتی از کشور چین ظرفیت جغرافیایی مازندران به نمایش گذاشته شد که این همه موهبت الهی موجب حیرت طرف چینی گردید. ‎


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور در دیدار با آیت الله سید صادق پیشنمازی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: درصدد هستیم احداث اتوبان ساحلی از گلوگاه تا رامسر و چند پروژه دیگر را این شرکت در استان اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه احداث اتوبان ساحلی موجب می شود که تجاوزها به حریم ساحل برای همیشه از بین برود؛ تصریح کرد: همچنین اجرای این پروژه، بستر ساحل استان را برای محیط تجاری آماده می کند و سبب ایجاد ده ها هزار اشتغال برای استان می شود.

استاندار مازندران ادامه داد: در حال حاضر با توسعه بافت شهر ها، ترافیک سنگینی در شهر های استان ایجاد شده است که تردد را برای هم استانی ها و مسافران با مشکل مواجه کرده که این اتوبان سبب کاهش بار ترافیک استانی خواهد شد.

حسینی پور تصریح کرد: در آینده ای نزدیک شرکت چینی به ایران سفر می کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.