کد خبر : 4951
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
116 views

بازار در آستانه شب عید باید تحت کنترل باشد/به‌دنبال کشاورزی اقتصادی هستیم

بازار در آستانه شب عید باید تحت کنترل باشد/به‌دنبال کشاورزی اقتصادی هستیم

سرپرست جهاد کشاورزی مازندران گفت: مردم نباید برای تامین کالا‌های اساسی هیچگونه نگرانی داشته باشند و بازار باید تحت کنترل باشد. به گزارش تیتر شمال؛ حسن عنایتی در نخستین جلسه شورای کشاورزی که با حضور معاونین و مدیران ستادی و شهرستان‌ها برگزار شد بر کنترل بازار شب عید تاکید کرد و گفت: مردم نباید برای

سرپرست جهاد کشاورزی مازندران گفت: مردم نباید برای تامین کالا‌های اساسی هیچگونه نگرانی داشته باشند و بازار باید تحت کنترل باشد.


به گزارش تیتر شمال؛ حسن عنایتی در نخستین جلسه شورای کشاورزی که با حضور معاونین و مدیران ستادی و شهرستان‌ها برگزار شد بر کنترل بازار شب عید تاکید کرد و گفت: مردم نباید برای تامین کالا‌های اساسی هیچگونه نگرانی داشته باشند و بازار باید تحت کنترل باشد.

عنایتی با تاکید بر اینکه ضریب نفوذ دانش و بهره وری باید در بدنه سازمان تا مراکز جهاد کشاورزی راه پیدا کند، افزود: نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی باید به دنبال خدمت رسانی به تولیدکنندگان باشند و کشاورزی را علمی و دانش بنیان کنند.

وی با بیان اینکه همه مدیران با قوت به کار خود ادامه دهند و خدمت رسانی به مردم و جامعه کشاورزی ادامه داشته باشد، گفت: باید اعتمادسازی بین فعالان بخش کشاورزی و همکاران سازمان جهاد کشاورزی داشته باشیم و با ایجاد فضای دوستانه در کنار یکدیگر خدمت رسانی کنیم.

سرپرست جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه بخش کشاورزی از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار است و باید بتوانیم از این پتانسیل به نحو احسن استفاده کنیم، افزود: با قوت و قدرت در مسیر سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی گام برداریم و صیانت و حفاظت را سرلوحه کار قرار دهیم.

عنایتی با بیان اینکه برنامه‌های وزیر جهاد کشاورزی باید چراغ راه ما باشد، اضافه کرد: کشاورزی قراردادی یکی از این برنامه‌های محوری است که منجر به تجاری سازی و اقتصادی شدن کشاورزی می‌شود.

وی تصریح کرد: باید به دنبال چابک سازی سازمان باشیم و وظایفی که بر عهده داریم را به بخش خصوصی و اتخادیه‌ها و تشکل‌های غیردولتی واگذار کنیم.

سرپرست جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر اینکه ضریب نفوذ دانش و بهره وری باید در بدنه سازمان تا مراکز جهاد کشاورزی راه پیدا کند، افزود: نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی باید به دنبال خدمت رسانی به تولیدکنندگان باشند و کشاورزی را علمی و دانش بنیان کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسوولیت از مزرعه تا سفره بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است و باید محصولی تولید کنیم که سالم باشد و رقابت پذیر و تجاری باشد.

عنایتی گفت: اگر به دنبال کشاورزی اقتصادی هستیم تنها راه آن این است که کشاورزی را علمی، فناورانه و دانش بنیان کنیم و در این راستا باید نگاه توسعه محور داشته باشیم و از کشاورزی سنتی به کشاورزی اقتصادی برسیم.

سرپرست جهاد کشاورزی مازندران بر حضور مدیران جهاد کشاورزی در عرصه تاکید کرد و افزود: مدیران باید در عرصه حضور فعال داشته باشند.

گفتنی است معاونین و مدیران جهاد کشاورزی در حوزه تخصصی خود به بیان مسایل و مشکلات موجود پرداختند و گزارشی را در این نشست ارائه دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.