کد خبر : 4956
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
93 views

برخورد با متخلفان ساخت‌وساز غیرمجاز روستایی/قوانین در ساخت‎وساز دقیق رصد می‌شود

برخورد با متخلفان ساخت‌وساز غیرمجاز روستایی/قوانین در ساخت‎وساز دقیق رصد می‌شود

مسئول کارگروه ممیزی ساخت و ساز غیر مجاز مازندران گفت: برخورد با متخلفین ساخت و ساز روستایی خط قرمزمان محسوب می‌شود. به گزارش تیتر شمال؛ عباس اکبرزاده رئیس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان به همراه کمیل مومنی مسئول کارگروه ممیزی ساخت وساز غیر مجاز و سایر اعضا در نشست با اسماعیل مهرافزا سرپرست اداره کل

مسئول کارگروه ممیزی ساخت و ساز غیر مجاز مازندران گفت: برخورد با متخلفین ساخت و ساز روستایی خط قرمزمان محسوب می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ عباس اکبرزاده رئیس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان به همراه کمیل مومنی مسئول کارگروه ممیزی ساخت وساز غیر مجاز و سایر اعضا در نشست با اسماعیل مهرافزا سرپرست اداره کل بازرسی عملکرد حقوقی استانداری مازندران دیدار و گفت و گو نمود.

در این نشست کمیل مومنی بادله مسئول کارگروه ممیزی ساخت و ساز غیر مجاز استان مازندران با اشاره به اینکه برخورد با متخلفین ساخت و ساز روستایی خط قرمزمان محسوب میشود خاطرنشان کرد : رعایت قوانین در ساخت و ساز روستایی ، توسط کارشناسان سازمان نظام کاردانی ساختمان بصورت دقیق رصد می شود و گزارشات ، مستندات قانونی به معاونت هماهنگی امور عمرانی ،معاونت دفتر فنی ، اداره کل بازرسی عملکرد حقوقی و دفتر فنی حمل و نقل امور عمرانی جهت معرفی به دستگاه قضایی ارسال می شود.

وی استفاده بهینه از مهندسین سازمان نظام کاردانی ساختمان استان در امر نظارت بر نحوه ساخت و ساز روستایی را از برنامه های مهم و جدی در سال جاری برشمرد و یادآور شد : آماده همکاری با اداره کل بازرسی و عملکرد حقوقی استانداری مازندران در جهت برخورد با متخلفین ساخت و ساز غیر مجاز روستایی هستیم.

در ادامه مقرر شد بصورت ماهانه گزارشی ازروند ساخت وساز غیر مجاز استان ازطریق کارگروه به معاونت عمرانی، اداره کل بازرسی ودفتر فنی ارائه شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.