کد خبر : 4948
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
110 views

علیخانی: منظر شهری در آستانه نوروز زیباسازی شود/ساماندهی مشکل ترافیکی آمل_ چمستان

علیخانی: منظر شهری در آستانه نوروز زیباسازی شود/ساماندهی مشکل ترافیکی آمل_ چمستان

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: اولین اولویت برای نوروز امسال فضای سبز است تا حس بهاری را به مسافران القا کند، فضای سبز در قالب درختکاری، چمن و گل کاری انجام خواهد شد. به گزارش تیتر شمال؛ رضا علیخانی در بازدید از پروژه های عمرانی آمل اظهار کرد: با توجه به اینکه تعطیلات نوروزی در

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: اولین اولویت برای نوروز امسال فضای سبز است تا حس بهاری را به مسافران القا کند، فضای سبز در قالب درختکاری، چمن و گل کاری انجام خواهد شد.


به گزارش تیتر شمال؛ رضا علیخانی در بازدید از پروژه های عمرانی آمل اظهار کرد: با توجه به اینکه تعطیلات نوروزی در پیش است و سیل عظیمی از مسافران به استان مازندران سرازیر می شوند، به همین خاطر بایستی آمادگی کامل را  داشته باشیم در شهرهای مختلف پذیرای مهمانان باشیم.

وی آمادگی مازندران برای حضور مسافران را در ابعاد مختلف خواند و اظهار کرد: در ابعاد فرهنگی، حمل و نقل، ترافیک، اسکان مسافران، خدمات تفریحی و اینکه شهرها بایستی حس نشاط و شادابی و آرامش را به افراد منتقل کند.

معاون عمرانی استاندار مازندران  اولین اولویت برای نوروز امسال را فضای سبز دانست و خاطرنشان کرد: حس بهاری را به مسافران القا کند، فضای سبز در قالب درختکاری، چمن و گل کاری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بحث اسکان مسافران برای ما مهم و جایز است، از شهرداری تقاضا داریم که فضایی را برای اسکان مسافران ایجاد کنند که بتوانند در مدتی که در شهر هستند در کمال آرامش و آسایش و ایمنی و امنیت باشند.

علیخانی هدف از این بازدید اشاره کرد و گفت: بررسی اخربن وضعیت عمرانی شهرداری ها  و دوم میزان امادگی جهت استقبال مسافران نوروزی را رصد کردیم.

وی تصریح کرد: شهرداری ها با توجه به امکانات و توانمندی ها تامین پارکینگ موقت کنند، از اراضی بلاتکلیف و آنهایی که در واقع کاربری فعلاً ندارند می‌توانند زمینه‌ای را فراهم کند که در جهت جلوگیری از ترافیک و حل مشکلات مردم و مسافران انجام گیرد، مشکل پارکینگ حل شود، ترافیگ حل خواهد شد، مشکل تردد و گره های کور حل می شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان پروژه های ساماندهی ورودی‌های شهرها عنوان کرد: محور آمل چمستان، روبروی شرکت کاله یک گلوگاه ترافیکی وجود دارد که از قبل دستورات لازم را دادیم و این سفر پیگیر شدیم و مشکلاتی را داشتند که به صورت تلفنی با دستگاه‌ها هماهنگ کردیم و سعی بر این است که در اولین فرصت  ممکن مشکل برطرف و ورودی پرحجم، ترافیک منطقه نیز کاهش یابد.

وی با تاکید مدیریت شهری در آستانه نوروز اظهار کرد: المان های نوروزی، فستیوال ها و بازارچه های محلی از سوی شهرداری ها تدارک دیده شود، مکان های فروش محصولات رفت و روب روزانه برای بخش کشاورزی و دامداری مقرر شود تا بتوان در حوزه اقتصادی نوروز نیز ایجاد انگیزه شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.