کد خبر : 4985
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
112 views

قوانلو: اجرای طرح متفاوت نظارتی بر بازار از نوروز تا رمضان

قوانلو: اجرای طرح متفاوت نظارتی بر بازار از نوروز تا رمضان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به آغاز اجرای طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۱ در مازندران، گفت: نظارت بر بازار با سال‌های گذشته متفاوت است؛ به این دلیل که پایان اجرای طرح نوروزی با طرح نظارت ماه مبارک رمضان همزمان شده است. به گزارش تیتر شمال؛ حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به آغاز اجرای طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۱ در مازندران، گفت: نظارت بر بازار با سال‌های گذشته متفاوت است؛ به این دلیل که پایان اجرای طرح نوروزی با طرح نظارت ماه مبارک رمضان همزمان شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران امروز با اشاره به آغاز اجرای طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۱ در مازندران، اظهار کرد: نظارت بر بازار با سال‌های گذشته متفاوت است؛ به این دلیل که پایان اجرای طرح نوروزی با طرح نظارت ماه مبارک رمضان همزمان شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح نوروزی با هدف رصد و پایش بازار و جلوگیری از هر گونه سوء استفاده‌های احتمالی در دستور کار قرار دارد،گفت : باتوجه به اینکه نظارت بر کالاهای اساسی برعهده جهاد کشاورزی است اداره صمت در کنار این سازمان بحث نظارت‌ها را در دستور کار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت بازرسان سازمان صمت، بسیج اصناف، بازرسان اتاق‌های اصناف، بیان کرد: در ایام اجرای طرح نوروزی که تا ۱۵ فروردین ماه در دستور کار قرار دارد نظارت بر انواع کالا‌ها به‌ویژه پوشاک، کیف و کفش، شیرینی و آجیل، میوه و گوشت، برنج، لبنیات، نان و بخش‌های خدماتی ازجمله شرکت‌های مسافربری، اماکن تفریحی، رستوران‌ها، واحد‌های اقامتی و سایر به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

این مسوول با تاکید بر اینکه وظیفه این بوده جلوی گران‌فروشی را بگیریم، گفت: شهروندان مازندرانی در صورت مشاهده هر‌گونه تخلف از جمله  گران‌فروشی، درج نشدن قیمت، نداشتن فاکتور، احتکار، تقلب و سایر گزارش‌ها را به سامانه www.۱۲۴ ir و یا با تلفن ۱۲۴ اعلام کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری شود.

انتهای پیام /

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.