کد خبر : 5002
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
111 views

نظری: هزینه 400 میلیارد ریالی اجرای طرح‌های بازآفرینی در مازندران/فرهنگسرای قائم‌شهر تا شهریور سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

نظری: هزینه 400 میلیارد ریالی اجرای طرح‌های بازآفرینی در مازندران/فرهنگسرای قائم‌شهر تا شهریور سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه کل مبلغ هزینه شده برای طرح‌های در حال اجرای بازآفرینی در استان مازندران را بیش از 400 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: فرهنگ‌سرای قائم‌شهر با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در حال اجرا است که در صورت تحقق اعتبارات تا شهریور 1401 تکمیل و به بهره‌برداری خواهد

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه کل مبلغ هزینه شده برای طرح‌های در حال اجرای بازآفرینی در استان مازندران را بیش از 400 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: فرهنگ‌سرای قائم‌شهر با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در حال اجرا است که در صورت تحقق اعتبارات تا شهریور 1401 تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.


به گزارش تیتر شمال؛ سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در خصوص طرح‌های بازآفرینی که در حال حاضر در استان مازندران در حال اجرا است؛ اظهار کرد: فرهنگ‌سرا و خانه محله قائم‌شهر با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در حال اجرا است که در صورت تحقق اعتبارات تا شهریور 1401 تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: پروژه تکمیل مسجد صاحب الزمان (ع) واقع در امامزاده عباس ساری نیز از محل اعتبارات باز آفرینی  تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به طرح‌های بازآفرینی اجرا شده در سطح استان مازندران اشاره کرد و گفت: در بسیاری از شهرهای استان در راستای سیاست‌های بازآفرینی و رونق محلات کمتر توسعه یافته، بحث احداث خانه‌های محله و گفتمان به‌صورت جدی درحال پیگیری و انجام است.

نظری خاطرنشان کرد: در غرب استان هم پروژه‌های رودکناری و احداث فضای سبز و دیوارهای حفاظتی در حاشیه رودخانه‌ها در شهرهای نوشهر، چالوس، هچیرود، عباس آباد، رامسر انجام شده است.

وی کل مبلغ هزینه شده برای اجرای این تعداد طرح بازآفرینی در استان مازندران را بیش از 400  میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: تامین قیر برای معابر  بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی برخی شهرهای استان نیز انجام شده است.

نظری به توزیع رایگان قیر برای شهردارهای استان مازندران اشاره کرد و متذکر شد: از سال 96 تاکنون هم بیش از 277 میلیارد ریال قیر رایگان در شهرداری‌های استان توزیع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.