کد خبر : 5022
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۲۲
119 views

استاندار مازندران: دولت سیزدهم بر اساس عدالت محوری گام بر می‌دارد

استاندار مازندران: دولت سیزدهم بر اساس عدالت محوری گام بر می‌دارد

استاندار با اظهار این‌که دولت سیزدهم بر اساس عدالت محوری گام‌های مدیریتی را برمی دارد ، گفت : توانمندسازی مدیران استانداری و استفاده از جوانان انقلابی و توانمند از سیاست‌های اصلی ما محسوب می شود. به گزارش تیتر شمال؛ به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، سید محمود حسینی پور در مراسم معارفه معاون توسعه مدیریت

استاندار با اظهار این‌که دولت سیزدهم بر اساس عدالت محوری گام‌های مدیریتی را برمی دارد ، گفت : توانمندسازی مدیران استانداری و استفاده از جوانان انقلابی و توانمند از سیاست‌های اصلی ما محسوب می شود.


به گزارش تیتر شمال؛ به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، سید محمود حسینی پور در مراسم معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با بیان این که مجموعه نیروی انسانی مجموعه ای بسیار مهم و موثر و ستون اصلی هر سیستم اداری است، افزود : نیروی انسانی اگر با انگیزه، بروز، جوان، خلاق و وفادار به مجموعه سازمانی خودش باشد آن سازمان رشد می کند و به درجات عالی می رسد. ‎

وی از معاونت توسعه منابع به عنوان پشتیبان اصلی معاونت های دیگر یاد کرد و گفت : هر نهاد و دستگاه اداری هنگامی موفق می شود که پشتیبان قوی داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: امروزه معیاری را اگر بخواهیم برای موفقیت یک سازمان اداری موفق در نظر بگیریم مجموعه پشتیبانی و نیروی انسانی آن سازمان را می بایست مورد مطالعه دقیق قرار بدهیم.

وی با اشاره به این که عملکرد دولت در استان هم از نگاه مردم و هم از منظر سازمانی باید ارزیابی دقیق شود، گفت : این آسیب شناسی حتما باید انجام شود تا ببینیم تراز دستگاه های اجرایی استان مازندران چقدر است و تا دستیابی به قله چه میزان فاصله داریم و چه اقداماتی را باید انجام بدهیم.

حسینی پور با بیان این که ستاد استانداری باید در سایه برنامه، انگیزه بالا و فعال عمل کند و از ظرفیت های سازمانی حداکثر بهره را ببرد ، افزود : اگر سازمانی در مدار راهبرد قرار گیرد و راهبرد در آن حاکم گردد تمامی نیروها در مدار راهبرد قرار می گیرند. تحول در استانداری باید از معاونت توسعه مدیریت و منابع آغاز شود.

استاندار مازندران: دولت سیزدهم بر اساس عدالت محوری گام بر می‌دارد

فسادستیزی لازمه افزایش کیفیت مدیریت

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران هم در این مراسم گفت : اصولا بدون فسادستیزی نمی‌توان کیفیت مدیریت را افزایش داد و برای این کار و اجرای دستور وزیر کشور با ارشادات و رهنمودهای استاندار و همکاری سایر بخش‌ها انشاالله شاهد اقدامات بنیادی و عملیاتی در این راستا خواهیم بود. ‎

امید محبی با عنوان اینکه از ماموریت‌های خاص و مشخص و موکد معاونت توسعه منابع استانداری، در واقع برنامه‌ریزی و اقدامات عملی برای فساد ستیزی در تمام حوزه‌ها است، خاطرنشان کرد: اصولاً بدون فسادستیزی نمی‌توان کیفیت مدیریت را افزایش داد و برای این کار و اجرای دستور وزیر کشور با ارشادات و رهنمودهای استاندار و همکاری سایر بخش‌ها انشاالله شاهد اقدامات بنیادی و عملیاتی خواهیم بود.

وی افزود: طبیعی است که گام برداشتن در راه فسادستیزی با موانع همراه است و یکی از مطالبات اصلی مردم شریف استان نیز برخورد جدی با فساد در همه چهره های آن در عرصه‌های مختلف است.

محبی گفت : در تلاش هستیم با کمک و تعامل همکاران ستادی، سلامت اداری و اخلاق محوری را در عرصه‌های گوناگون مدیریتی ارتقاء دهیم و در این راه هیچ هراسی به دل راه نخواهیم داد.

وی با قدردانی از اعتماد استاندار و وزیر کشور افزود : یکی دیگر از وظایف مورد تاکید در معاونت توسعه مدیریت و منابع استفاده از جوانان انقلابی و ارزشی در استانداری و مجموعه‌های دیگر است چه در سطح کارشناسی و چه در سطح مدیریتی که مورد تأکید رئیس جمهور و وزیر کشور و استاندار مازندران نیز قرار دارد و برای تحقق این مأموریت هم فرآیند های مدون و برنامه‌ریزی شده‌ای داریم و استاندار مازندران نیز تاکنون تلاش داشتند استفاده از جوانان انقلابی و ارزشی و متخصص را در دستور کار قرار دهند و ما نیز همین مسیر ریل‌گذاری شده توسط ایشان را به شکل منسجم و مدون دنبال خواهیم کرد.

در این مراسم امید محبی به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران معرفی و از تلاش های رقیه صفری، با اهداء لوح سپاس، قدردانی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.