کد خبر : 5037
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
74 views

مازندران با ۸۴۵ غرفه صنایع دستی به پیشواز نوروز می‌رود

مازندران با ۸۴۵ غرفه صنایع دستی به پیشواز نوروز می‌رود

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در همه شهرستان‌های استان، گفت: مازندران ۸۴۵ غرفه نمایشگاه به پیشواز نوروز می‌رود. به گزارش تیتر شمال؛ مهدی ایزدی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران در گفت‌وگویی، اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۱  با هماهنگی فرمانداری و شهرداری

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در همه شهرستان‌های استان، گفت: مازندران ۸۴۵ غرفه نمایشگاه به پیشواز نوروز می‌رود.


به گزارش تیتر شمال؛ مهدی ایزدی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران در گفت‌وگویی، اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۱  با هماهنگی فرمانداری و شهرداری نمایشگاه‌های صنایع دستی را در تمامی شهرستان‌های استان خواهیم داشت.

وی افزود: در کنار این مهم در مبادی ورودی شهرهای استان نیز نمایشگاه گل و گیاه و سوغات و در نوروزگاه‌های استان عرضه صنایع دستی استان را خواهیم داشت.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه استان مازندران با برپایی حدود ۸۴۵ غرفه نمایشگاه به پیشواز نوروز می‌رود، اضافه کرد: در چهار شهرستان استان شامل نور، چالوس، نوشهر و ساری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی را خواهیم داشت.

ایزدی با اعلام اینکه همچنین پایگاه جهانی عباس‌آباد نیز به‌صورت پایلوت برای نمایشگاه صنایع دستی و میراث فرهنگی خواهد بود، تصریح کرد:  به‌دلیل شیوع کرونا طی دو سال گذشته و در راستای حمایت از صنعت‌گران  بتوانیم به‌نوعی ضربه و صدمه هنرمندان دیدند جبران کنیم را جبران کنیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر استان مازندران ۹۳ نشان ملی و ۱۲ نشان یونسکو را دارد.

  • منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.