کد خبر : 5060
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۲۵
129 views

اقتدار رئیسی، گره گشای مشکلات مازندران

اقتدار رئیسی، گره گشای مشکلات مازندران

روز جمعه اقتدار ابراهیم بار دیگر امید را مهمان مردم استان خواهد کرد و مردم قدرشناس مازندران از حالا خود را آماده میزبانی از رئیس جمهور محبوب خود کرده اند. به گزارش تیتر شمال؛ استان مازندران از دیرباز درگیر مشکلات زیرساختی بسیاری بود که باعث کاهش سرعت قطار توسعه این استان بود. مشکلات زیرساختی که

روز جمعه اقتدار ابراهیم بار دیگر امید را مهمان مردم استان خواهد کرد و مردم قدرشناس مازندران از حالا خود را آماده میزبانی از رئیس جمهور محبوب خود کرده اند.


به گزارش تیتر شمال؛ استان مازندران از دیرباز درگیر مشکلات زیرساختی بسیاری بود که باعث کاهش سرعت قطار توسعه این استان بود.

مشکلات زیرساختی که همچون گره ای کور، سال ها با دست و دندان باز نشد و شاید بتوان دلیل اصلی رفع نشدن چنین مشکلاتی را نبود اقتدار کافی از سوی مدیران بالادستی و کشوری دانست.

اقتداری که ابراهیم رئیسی ذاتا در روش مدیریتی خود دارد و در برخی سفرهای استانی نیز تجلی نموده است؛ امروز تبدیل به چشم امید مردم مازندران شده است.

رئیسی در سفر های استانی خود با فرمان های جهادی و تعیین ضرب الاجل های کوتاه مدت برای مدیران استانی ثابت کرده است که در رسیدگی به امور مردم و رفع مشکلات زیرساختی و رفع موانع توسعه استان ها با احدی تعارف ندارد و اهل بده بستان های سیاسی نیست.

به همین دلیل اهمیت سفر های استانی رئیس جمهور در این دوره برای مردم نقاط مختلف ایران بسیار بیشتر شده است و در کوچه، خیابان ها و منازل، سخن از سفرهای استانی و اقدامات جهادی رئیس جمهور مردمی نقل مجالس است.

روز جمعه ابراهیم رئیسی، رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران مهمان مردم مازندران است و مازندرانی ها در این چند روز با شور خاصی اخبار این سفر را دنبال می کنند، زیرا باری دیگر نور امید به قلب مردم دیار علویان تابیده شده تا این بار اقتدار ابراهیم باعث رفع مشکلاتی شود که شهروندان مازندران سال ها با آن ها دست و پنجه نرم می کردند.

مردم مازندران خود، شاهد دستاوردها و برکات سفر آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه به استان بودند که چگونه در اقدامی جهادی؛ برخی مشکلات آنان در بخش های مختلف رفع شد و در دوران ریاست‌ جمهوری رئیسی پس از سال ها آزاد سازی سواحل با شتاب بسیار بالایی انجام شد.

روز جمعه اقتدار ابراهیم بار دیگر امید را مهمان مردم استان خواهد کرد و مردم قدرشناس مازندران از حالا خود را آماده میزبانی از رئیس جمهور محبوب خود کرده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.