کد خبر : 5102
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۵۷
91 views

اعتبار ۳هزار میلیاردی برای صنایع تبدیلی مازندران

اعتبار ۳هزار میلیاردی برای صنایع تبدیلی مازندران

وزیر جهاد کشاورزی گفت: سه هزار میلیارد تومان برای احیای ظرفیت های کشاورزی استان مازندران سرمایه گذاری می شود. به گزارش تیتر شمال؛ سید جواد ساداتی‌نژاد در بازدید از مجتمع گلخانه‌ای سبزی و صیفی دشت ناز و شرکت زراعی دشت ناز میاندورود اظهار کرد: امیدواریم با توجه به اهمیت کشاورزی مازندران این اعتبار درجلسه عصر

وزیر جهاد کشاورزی گفت: سه هزار میلیارد تومان برای احیای ظرفیت های کشاورزی استان مازندران سرمایه گذاری می شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سید جواد ساداتی‌نژاد در بازدید از مجتمع گلخانه‌ای سبزی و صیفی دشت ناز و شرکت زراعی دشت ناز میاندورود اظهار کرد: امیدواریم با توجه به اهمیت کشاورزی مازندران این اعتبار درجلسه عصر امروز هیات دولت در مازندران به تصویب برسد.

وی با اظهار این که بر اساس مصوبات سفر برای رفع مشکلات کشاورزی مازندران سه هزار میلیارد تومان در خصوص طرح های آبیاری زهشکی اراضی شالیزاری ، مرکبات ،آبخیز داری ، شیلات ،جنگل و مراتع دیده شده است، افزود: سه هزار میلیارد تومان نیز برای سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی کشاورزی استان است.

ساداتی نژاد بر لزوم تکمیل زنجیره تولید برای ارزش افزوده محصولات کشاورزی مازندران تاکید کرد و بیان داشت: وزارت جهاد کشاورزی طبق دستورالعمل هیات دولت به  بخش خصوصی برای صنایع تبدیل کشاورزی  اهمیت و توجه جدی دارد.

نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در هفدهمین سفر هیات دولت به مازندران گفت: توسعه فناوری نوین در حوزه  کشاورزی مازندران از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.