کد خبر : 5089
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۴۵
128 views

رئیس جمهور وارد مازندران شد

رئیس جمهور وارد مازندران شد

رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم با استقبال مسئولان، وارد استان مازندران شد. به گزارش تیتر شمال؛ صبح امروز در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم رئیس جمهور وارد استان مازندران شد. آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز(جمعه 20 اسفند) وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری شد و در بدو ورود از سوی نماینده

رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم با استقبال مسئولان، وارد استان مازندران شد.


به گزارش تیتر شمال؛ صبح امروز در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم رئیس جمهور وارد استان مازندران شد.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز(جمعه 20 اسفند) وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولین استانی مورد استقبال قرار گرفت.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی را در این سفر ۱۴ تن از وزرا کابینه و معاونان رئیس جمهور از جمله وزیر آموزش و پرورش، وزیر امور اقتصاد و دارایی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر کشور، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزیر ورزش و جوانان، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رئیس جمهور در امور مجلس، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده،اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون امور اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری نیز همراهی می‌کنند.

بازدید از طرح‌ها و پروژ‌ه‌های صنعتی زیربنایی و عمرانی، دیدار و گفتگو با اقشار مختلف مردم، نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدا، دیدار با مجموعه کارشناسان ارشد محیط زیست، شرکت در شورای اداری و حضور در نشست خبری از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است.

رئیس جمهور بازدیدهای سرزده‌ای را هم از بخش‌های مختلف استان مازندران انجام می‌دهند.

آیت الله رئیسی پیش از این به ۱۶ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان و گلستان سفر کرده است.

شانزدهمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان گلستان بود که جمعه هفته گذشته انجام شد و مازندران هم هفدهمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی است.

بازدید از طرح‌ها، سه نشست دیدار با اقشار مردم، با توجه به موضوعاتی که پیرامون این حوزه در مازندران مطرح است و همچنین شرکت در شورای اداری استان برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.