کد خبر : 5133
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
138 views

واکنش رئیس جمهور به احداث سد فینسک/استادیوم شهید وطنی باید تا 4 ماه آینده آماده شود

واکنش رئیس جمهور به احداث سد فینسک/استادیوم شهید وطنی باید تا 4 ماه آینده آماده شود

رئیس جمهور درباره گلایه مردم مازندران درباره احداث سد فینسک گفت: دستور دادیم تا موضوع سد فینسک مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد. به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران در خصوص گلایه مردم استان از احداث سد فینسک، اظهار کرد: موضوع سد فینسک در جلسه‌ای مطرح

رئیس جمهور درباره گلایه مردم مازندران درباره احداث سد فینسک گفت: دستور دادیم تا موضوع سد فینسک مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران در خصوص گلایه مردم استان از احداث سد فینسک، اظهار کرد: موضوع سد فینسک در جلسه‌ای مطرح شد و قرار شد این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: قرار شد تا مشکلاتی که در استان اعلام می‌شود مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نباید این سد به محل اختلاف میان این دو استان همسایه منجر شود.

رئیسی تاکید کرد: هر موضوعی اینگونه باید مورد بررسی قرار گیرد، باید مسئله کارشناسی شود.

وی بیان کرد: ما دستور دادیم تا این مسئله مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و نباید مورد اختلاف قرار گیرد.

رئیس جمهور در خصوص فقدان استان مازندران از دارا بودن یک استادیوم ورزشی فوتبال مطلوب برای میزبانی از تیم‌های لیگ برتری، اعلام کرد: حتما باید تیم نساجی، مکان آبرومندانه مستقلی داشته باشد.

وی افزود: این تیم باید از این حالت فعلی که وجود دارد و میزبانی‌اش در استان‌های دیگر انجام می‌شود، باید این وضعیت خاتمه پیدا کند.

رئیس جمهور عنوان کرد: من این مسئله را از وزیر ورزش و استاندار مازندران جویا شدم، هر دو نفر اعلام کردند که در حال پیگیری برای حل ماجرا هستند.

رئیسی عنوان کرد: من گزارشات همکاران را که اعلام می‌کنند کار در حال پیگیری است را کافی نمی‌دانم و معتقدم برای این مسئله باید زمان تعیین کرد.

وی تصریح کرد: از اکنون به بعد حداکثر زمانی که می‌توانیم برای حل این مسئله قرار دهیم، 4 ماه است و باید حداکثر طی این مدت، استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر آماده شود.

رئیس جمهور متذکر شد: باید وضعیت به گونه‌ای باشد که هم تیم نساجی، هم هواداران و هم مردم مازندران بدانند که این ماجرا چه زمانی خاتمه می‌یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.