کد خبر : 5109
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۱۰
151 views

وزیر ورزش: اعتبار ۷۰۰ میلیاردی برای تکمیل پروژه ورزشگاه کشتی جویبار

وزیر ورزش: اعتبار ۷۰۰ میلیاردی برای تکمیل پروژه ورزشگاه کشتی جویبار

وزیر ورزش‌وجوانان از در نظر گرفتن ۷۰۰میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه ورزشگاه کشتی جویبار خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ حمیدرضا سجادی که عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور در سفر استانی مازندران به شهرستان جویبار سفر کرد در حاشیه بازدید از پروژه ورزشگاه کشتی در جویبار افزود : در صورت نیاز به اعتبار

وزیر ورزش‌وجوانان از در نظر گرفتن ۷۰۰میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه ورزشگاه کشتی جویبار خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ حمیدرضا سجادی که عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور در سفر استانی مازندران به شهرستان جویبار سفر کرد در حاشیه بازدید از پروژه ورزشگاه کشتی در جویبار افزود : در صورت نیاز به اعتبار بیشتر برای تکمیل طرح دولت اعتبار تخصیص خواهد داد .

وی ادامه داد : با توجه به فراوانی قهرمانان کشتی در این شهرستان ساخت چنین ورزشگاه ورزشی ضرورت دارد و این کار پیگیری می شود .

در این بازدید علاوه بر مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران ، فرماندار، امام جمعه و سایر مسوولان دستگاههای مرتبط حضور داشتند.

این طرح ورزشی که سالهاست نیمه کاره باقی مانده است اتمام آن به عنوان یکی از مطالبات اصلی ورزشکاران و مردم شهرستان جویبار مطرح است .

ساخت ورزشگاه کشتی در جویبار به عنوان پایتخت کشتی ایران و جهان مطالبه ای چند دهه ای بود که سرانجام پس از بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ و قهرمانی حسن یزدانی در آن رقابت‌ها که مدال طلای کشتی آزاد را پس از ۱۶ سال نصیب ایران کرده بود ، وعده داده شد .

در مراسم تجلیل از این کشتی گیر که شهریور ۱۳۹۵ با حضور وزیر وقت ورزش در جویبار برگزار شد ، کلنگ ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری کشتی به زمین زده شد. قرار بود طبق وعده ای که مسئولان از جمله شخص وزیر در مراسم کلنگ زنی داده بود ، ساخت این ورزشگاه طی ۲ سال تکمیل و بهره برداری شود.

برآورد هزینه ساخت این پروژه در آن زمان ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام شد که اکنون بعد از گذشت چند سال با صرف هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی پیشرفت فیزیکی آن حدود ۳۰ درصد است .

پیمانکار این پروژه بسیج سازندگی است که برای تکمیل آن به یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است .

رییس جمهور صبح امروز جمعه با همراه شماری از وزرا در قالب هفدهمین سفر استانی دولت به مازندران سفر کرد.

آیت الله رییسی در ۱۶ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر ، گیلان و گلستان سفر کرده بود.

  • منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.