کد خبر : 5126
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۲۲
104 views

بازدید رئیس جمهور از پایانه صادراتی روماک جویبار

بازدید رئیس جمهور از پایانه صادراتی روماک جویبار

آیت‌الله رئیسی در جریان هفدهمین سفر استانی خود به مازندارن پس از بازدید از بندرامیرآباد، میانکاله، سواحل آزاد شده ساری و نیروگاه زیاله سوز مرکز استان در پنجمین مقصد از پایانه صادراتی روماک جویبار دیدن کرد. به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله رئیسی در جریان هفدهمین سفر استانی خود به مازندارن پس از بازدید از بندرامیرآباد،

آیت‌الله رئیسی در جریان هفدهمین سفر استانی خود به مازندارن پس از بازدید از بندرامیرآباد، میانکاله، سواحل آزاد شده ساری و نیروگاه زیاله سوز مرکز استان در پنجمین مقصد از پایانه صادراتی روماک جویبار دیدن کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله رئیسی در جریان هفدهمین سفر استانی خود به مازندارن پس از بازدید از بندرامیرآباد، میانکاله، سواحل آزاد شده ساری و نیروگاه زیاله سوز مرکز استان در پنجمین مقصد از پایانه صادراتی روماک جویبار بزرگ‌ترین پایانه صادراتی محصولاتی کشاورزی ایارن در مازندران دیدن کرد.

 

پایانه محصولات کشاورزی روماک پس از پایانه برنج ، گل و گیاه و شیلات و ماهیان خاوریاری چهارمین پایانه حوزه تولیدات کشاورزی مازندران محسوب می شود.

فاز اول این پایانه صادراتی با ظرفیت بیش از ۳۶۴ هزار تن و با قابلیت های سورتینگ و بسته بندی میوه، تولید کارتن و انجماد مواد پروتینی با سرمایه گذاری حدود هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی تکمیل و راه اندازی شد و برای ۳۰۰ نفر نیز به طور مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.