کد خبر : 5094
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۵۰
64 views

رئیس جمهور: مازندران ظرفیت‌های قابل‌توجهی دارد/ معادن و صنعت با مشکلات جدی روبرو است

رئیس جمهور: مازندران ظرفیت‌های قابل‌توجهی دارد/ معادن و صنعت با مشکلات جدی روبرو است

رئیس جمهور گفت: مازندران قطب کشاورزی کشور است و ظرفیت های بسیاری دارد اما با همه این امکانات کشاورزی، معادن، شهرک های صنعتی مشکلات و کمبودهای جدی در استان وجود دارد. به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در فرودگاه ساری و در جمع خبرنگاران با ادای احترام به ۱۰هزار شهید

رئیس جمهور گفت: مازندران قطب کشاورزی کشور است و ظرفیت های بسیاری دارد اما با همه این امکانات کشاورزی، معادن، شهرک های صنعتی مشکلات و کمبودهای جدی در استان وجود دارد.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در فرودگاه ساری و در جمع خبرنگاران با ادای احترام به ۱۰هزار شهید و ۳۳هزار جانباز و ایثارگر و خانواده‌های معظم شهدای استان با بیان اینکه استان مازندران از ظرفیت‌های گسترده و متنوع اقتصادی برخوردار است، اظهار داشت: بی تردید با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده می‌توان از ظرفیت‌های گسترده استان مازندران نه فقط به نفع آبادانی این استان بلکه برای کشور استفاده کرد.

وی بیان کرد: استان مازندران به رغم برخورداری از ظرفیت‌ها و امکانات گسترده و متنوع کشاورزی و معدنی از مشکلات و کمبودهای جدی برخوردار است.

رئیس جمهور تصریح کرد: این مشکلات پیش از انجام این سفر در جلسات مختلف مورد بررسی قرار گرفته و در جریان این سفر قرار است برای رفع مشکلات استان تصمیم‌گیری شود.

رئیسی گفت: مازندران ظرفیتهای بسیار زیادی در زمینه های کشاورزی، معادن، منابع طبیعی، صنعت و نیروی انسانی کارآمد دارد.

وی با اشاره به اینکه مازندران در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی رتبه‌های اول، دوم و سوم کشور را دارد افزود: این استان با همه ظرفیت‌ها و امکانات در بخش معادن و صنعت با مشکلات و کمبود‌های جدی روبرو است.

رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد: در سفر امروز مشکلات استان بررسی و به یک جمع بندی و برنامه ریزی مناسب و قابل قبول برای توسعه و آبادانی مازندران برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.