کد خبر : 5145
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
125 views

امضاهای طلایی را به حداقل می‌رسانیم /نباید پیش پای فعالان اقتصادی زنجیر وجود داشته باشد

امضاهای طلایی را به حداقل می‌رسانیم /نباید پیش پای فعالان اقتصادی زنجیر وجود داشته باشد

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: تلاش داریم اعمال سلیقه‌های فردی و زمینه‌های امضاهای طلایی را به حداقل ممکن برسانیم. به گزارش تیتر شمال؛ سیداحسان خاندوزی در جمع مسئولان و سرمایه گذاران و نخبگان شهرستان نوشهر اظهار کرد: انشالله خواسته‌ها و مشکلات مطروحه در دستور کار شورای اداری استان هم قرار خواهد گرفت و دنبال خواهیم

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: تلاش داریم اعمال سلیقه‌های فردی و زمینه‌های امضاهای طلایی را به حداقل ممکن برسانیم.


به گزارش تیتر شمال؛ سیداحسان خاندوزی در جمع مسئولان و سرمایه گذاران و نخبگان شهرستان نوشهر اظهار کرد: انشالله خواسته‌ها و مشکلات مطروحه در دستور کار شورای اداری استان هم قرار خواهد گرفت و دنبال خواهیم کرد و انتظار دولت مردمی از مسوولان منطقه اینست که زنجیر پیش پای فعالان اقتصادی نباشند.

وی افزود: اساسا قابل قبول نیست که در جلسه‌ای بیاییم که فعالان اقتصادی گله داشته باشند که فلان اداره یا سازمان ما را بی جواب و معطل کرده‌اند و مشکل داشته باشند، در حالیکه باید دست این سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی را باید بوسید که در این شرایط جنگ اقتصادی سرمایه گذاری می‌کنند، اشتغال ایجاد می‌کنند، صادرات انجام می‌دهند.

وزیر اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد:  نباید در دستگاه‌های استان ناهماهنگی و ملاحظات بخشی نگری وجود داشته باشد و تلاش این است که تا حد ممکن این اعمال سلیقه‌های فردی مدیریتی و زمینه‌های امضاهای طلایی را به حداقل ممکن برسانیم.

خاندوزی ادامه داد: در ابتدای راه هستیم و بسیار چالش ها و موانع پیش رو است و باید کار کنیم و انتظار این است که مسوولان منطقه اساس نیازمندی‌های فعالان اقتصادی را بیشتر درک کنند و کمک کنیم به اینکه اگر هر فعالیت اقتصادی پایدار شکل بگیرد در نهایت مجموعه استان و شهرستان از منافع اقتصادی اشتغال و تولید و صادرات بهره خواهند برد.

وی بیان کرد: مدیریت عالی شهرستان و استان با همین محوریت دستگاه‌های اجرایی را سر خط کنند تا یک همگرایی به جهت تغییر دادن رویه‌های مضر و نامطلوبی که گاه در بین نظامات اداری و اجرایی کشور است بتوانیم ایجاد کنیم.

وزیر اقتصاد و دارایی تصریح کرد: پیشرفت اقتصادی و حرکت کردن به سمت رشد و توسعه بدون اصلاحات، بدون انقلاب اداری و دموکراتیک در حوزه بروکراسی‌های کشور حاصل نخواهد شد، این اتفاقی است که باید در کف میدان اقتصادی در استان‌ها و شهرستان‌ها رقم بخورد تا تحولات اداری و بروکراتیک خودش را در خروجی‌های بیشتر اقتصاد و رشد اقتصادی و سهولت فعالیت‌های اقتصادی نشان دهد.

حجت الاسلام مشایخ امام جمعه نوشهر نیز با اشاره به بخشی از مشکلات منطقه گفت: تاسیس بخش سیسنگان نزدیک به ۸ سال در دستور کار است اما این مسأله تاکنون محقق نشده است.

وی با بیان اینکه نوشهر و غرب مازندران منطقه گردشگری است، اما برای گردشگری در این شهرستان اعتباری تخصیص داده نشده است؛ افزود: شهرداری یا بخشداری باید خودشان این مشکلات مسافران را حل کنند و از عدالت به دور است که مردم عوارض بدهند و بجای اینکه این عوارض در جای خود مصرف شود برای گردشگری هزینه شود.

امام جمعه نوشهر با اشاره به بخش محروم کجور، خاطرنشان کرد: فقدان راه مستقل از شهرستان نوشهر به کجور یکی از مطالبات جدی مردمی است و جزو مصوبات دولت نهم هم بود که مردم در این رابطه بارها به ما مراجعه کرده‌اند.

مشایخ تاکید کرد: برای اشتغال زیرساخت خاصی نداریم، اگر بندر توسعه پیدا کند بیکاری مردم منطقه که اکثرا هم تحصیل کرده هستند حل می‌شود؛ پروژه نیمه کاره دامپروری در کجور بلاتکلیف مانده است که امیدواریم دولت سیزدهم تکلیف این پروژه را نیز روشن کند.

وی با اشاره به نبود شهرک صنعتی در شهرستان نوشهر، اعلام کرد:  جاده اصلی نوشهر به نور که طریق الرضا (ع) هم است دارای چاله چوله‌های فراوان و تقاطع‌های غیر استاندارذ است و کمربندی این شهرستان نیز غیر استاندارد است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.