کد خبر : 5148
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
72 views

سلاجقه: پایگاه اطفای حریق میانکاله تا سال آینده راه‌اندازی می‌شود

سلاجقه: پایگاه اطفای حریق میانکاله تا سال آینده راه‌اندازی می‌شود

علی سلاجقه با بیان اینکه در جریان بازدید آیت‌الله رئیسی از تالاب میانکاله خوشبختانه مقرر شد پایگاه اطفای حریق میانکاله راه‌اندازی شود؛ گفت: قطعا این پایگاه در سال آینده راه اندازی خواهد شد و جزو کارهای فوری است که رئیس جمهور خواستار آن شد. علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست

علی سلاجقه با بیان اینکه در جریان بازدید آیت‌الله رئیسی از تالاب میانکاله خوشبختانه مقرر شد پایگاه اطفای حریق میانکاله راه‌اندازی شود؛ گفت: قطعا این پایگاه در سال آینده راه اندازی خواهد شد و جزو کارهای فوری است که رئیس جمهور خواستار آن شد.


علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تیتر شمال؛ در خصوص فقدان امکانات و تجهیزات اطفای حریق در میانکاله و تبعات سوء آن در مهار آتش و حفظ ذخیره‌گاه، اظهار کرد: در جریان بازدید آیت‌الله رئیسی از تالاب میانکاله خوشبختانه مقرر شد پایگاه اطفای حریق میانکاله انشاءالله افتتاح شود.

وی افزود: ما اجازه نمی‌دهیم میانکاله بر اثر این آتش‌سوزی‌ها بیش از این آسیب ببیند.

معاون رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: متاسفانه عمده این آتش‌سوزی‌ها از سوی افزاد مشخصی صورت می‌گیرد و باید نیروهای انتظامی و امنیتی در این مسئله ورود کنند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، ادامه داد: ما نیز قطعا در مسئله راه اندازی اطفای حریق پیگیری خواهیم کرد و استاندار مازندران نیز باید در این مسئله پیگیری کند.

سلاجقه تصریح کرد: قطعا این پایگاه در سال آینده راه اندازی خواهد شد و جزو کارهای فوری است که رئیس جمهور خواستار آن شد.

وی اعلام کرد: ما سعی خواهیم کرد پایگاه اطفای حریق میانکاله، مجهز شود، تجهیزات انفرادی و ماشینی در این پایگاه مستقر خواهد شد.

معاون رئیس جمهور، اضافه کرد: در سفر گذشته بنده به مازندران قول دو دستگاه تراکسور به میانکاله را دادیم که هر دو دستگاه خریداری شد و تست خودش را در میانکاله انجام داد و مطمئنا در بحث پایگاه اطفای حریق نیز رئیس جمهور دستور دادند و ما هم به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، در پاسخ به این سوال که با توجه به کمبود نیروی انسانی مستقر در میانکاله، پهباد و تجهیز میانکاله به دوربین مدار بسته ضروری بنظر می‌رسد؛ گفت: ما حتما تلاش خواهیم کرد تا حتما از سیستم‌های آنلاین برای پایش میانکاله استفاده کنیم تا نیروهای انسانی برای این امر کمتر مورد استفاده قرار گیرند و کمتر با مشکل مواجه شوند.

سلاجقه متذکر شد: ما بدنبال آن هستیم تا در یک ستاد مرکزی، سیستم پایش به صورت مانیتورینگ انجام شود و پایش‌ها در خود این ستاد انجام گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.