کد خبر : 5162
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۴۸
149 views

کریمی: تصمیمات جدید درباره طرح صیانت سال آینده گرفته می‌شود

کریمی: تصمیمات جدید درباره طرح صیانت سال آینده گرفته می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه تا به امروز تصمیمی جدیدی در خصوص طرح صیانت از سوی مجلس گرفته نشده است؛ گفت: مقرر شد تا بعد از بودجه و پس از تعطیلات نوروزی، تصمیم جدیدی راجع به طرح صیانت از سوی مجلس اخذ شود. علی کریمی‌فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرنگار تیتر شمال؛ در خصوص

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه تا به امروز تصمیمی جدیدی در خصوص طرح صیانت از سوی مجلس گرفته نشده است؛ گفت: مقرر شد تا بعد از بودجه و پس از تعطیلات نوروزی، تصمیم جدیدی راجع به طرح صیانت از سوی مجلس اخذ شود.


علی کریمی‌فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرنگار تیتر شمال؛ در خصوص آخرین تصمیمات مجلس در مسئله طرح صیانت و برخی شنیده‌ها مبنی بر بررسی مجدد این طرح در صحن، اظهار کرد: تا به امروز تصمیمی جدیدی در این مسئله گرفته نشده است.

وی افزود: در حال حاضر هیئت رئیسه مجلس تنها نظر معاونت قوانین را مبنی بر اینکه فرآیند قانونی برای مصوبه قبلی کمیسیون طی نشده است؛ تایید کرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس، خاطرنشان کرد: منتهی مقرر شد تا بعد از بودجه و پس از تعطیلات نوروزی، تصمیم جدیدی راجع به طرح صیانت گرفته شود.

نماینده مردم بابل در بهارستان، ادامه داد: عده‌ای از نمایندگان قریب به 170 نفر درخواست بازگشت این طرح را برای بررسی مجدد به صحن داده‌اند.

کریمی‌فیروزجایی اعلام کرد: سازوکار این درخواست هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.