کد خبر : 5169
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
138 views

آغاز گشت مشترک ویژه بازار شب عید از امروز

آغاز گشت مشترک ویژه بازار شب عید از امروز

از امروز در کل کشور برنامه گشت و بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای ویژه شب عید شروع شد. به گزارش تیتر شمال؛ امروز گشت ویژه بازار شب عید ۱۴۰۱ توسط احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به همراه مسعود امرالهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی آغاز

از امروز در کل کشور برنامه گشت و بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای ویژه شب عید شروع شد.


به گزارش تیتر شمال؛ امروز گشت ویژه بازار شب عید ۱۴۰۱ توسط احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به همراه مسعود امرالهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی آغاز شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در بازدید سرزده امروز از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از برنامه‌های سازمان تعزیرات حکومتی در راستای حضور مستمر و موثر در بازار، نظارت بر مراکز تولید و توزیع عمده و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.

احمد اصانلو ادامه داد: در راستای این رویکرد امروز در کل کشور برنامه گشت و بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شروع شده است.

وی با بیان اینکه بنا داریم در راستای وظیفه رسیدگی به تخلفات حوزه بازار به دوستانی که وظیفه نظارت دارند کمک کنیم، تصریح و اظهار امیدواری کرد؛ نظارت‌ها بیشتر و منظم‌تر شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از اصلاح آیین‌نامه‌های تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: با اصلاح آیین‌نامه‌های تعزیرات حکومتی نظارت‌ها را به سمت نظارت‌های هوشمند و سیستماتیک خواهیم برد.

به گفته وی، در حال حاضر سازمان تعزیرات حکومتی به دنبال طراحی و راه‌اندازی سامانه‌ای است تا مردم شکایات خود را به صورت مستقیم به این سازمان منتقل کنند و ما با توجه به اصلاح آیین‌نامه‌های تعزیرات حکومتی بدون لزوم احضار واحد صنفی متخلف رسیدگی و در یک فرصت مناسب مبادرت به صدور حکم خواهیم کرد که یقینا تاثیر خوب و بازدارنده‌ای در تخلفات خواهد داشت.

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه گشت مشترک ویژه بازار شب عید سال۱۴۰۱، از امروز در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: این گشت مشترک تا پایان تعطیلات نوروز نیز ادامه خواهد داشت.

مسعود امرالهی ادامه داد: کالاهای اساسی هدف در این گشت مشترک، گوشت قرمز (دام سبک و سنگین)، مرغ، روغن نباتی، برنج، شکر، تخم‌مرغ و میوه خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.