کد خبر : 5166
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
127 views

کنترل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از 25 اسفند تا پایان تعطیلات نوروز

کنترل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از 25 اسفند تا پایان تعطیلات نوروز

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از آماده باش کامل نیروهای بهداشتی ناظر بر سفرهای نوروزی خبر داد و گفت:این نیروها، ایمنی غذا، آب و رعایت شیوه‌نامه‌های را کنترل می‌کنند. به گزارش تیتر شمال؛ محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در پاسخ به این پرسش که «با

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از آماده باش کامل نیروهای بهداشتی ناظر بر سفرهای نوروزی خبر داد و گفت:این نیروها، ایمنی غذا، آب و رعایت شیوه‌نامه‌های را کنترل می‌کنند.


به گزارش تیتر شمال؛ محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در پاسخ به این پرسش که «با توجه به فرارسیدن نوروز چه کنترلی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مراکز تفریحی و اقامتی دارید؟»، اظهار داشت: از 25 اسفند ماه همه نیروهای ما در آماده‌باش قرار دارند؛ با توجه به اینکه امسال دو کار را تا پایان تعطیلات نوروزی انجام می‌دهند.

وی ادامه داد:‌ یکی اینکه مانند سال‌های گذشته به بحث سلامت، ایمنی غذا و آب می‌پردازند اما دومین موضوع اینکه روی واکسیناسیون و عدم قرنطینه نبودن افراد تأکید دارند و رعایت شیوه‌نامه‌ها و تست منفی PCR را کنترل می‌کنند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت افزود: سعی می‌کنیم نرم‌افزاری را در خروجی سامانه داشته باشیم تا افراد را از نظر بیمار بودن و تعداد مراتب تزریق واکسن کنترل کنیم.

فرهادی یادآور شد: مردم می‌توانند برای شکایت از مراکز مورد نظر، به سامانه 190 مراجعه کنند؛ ضمن اینکه بررسی میدانی نیز صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.