کد خبر : 5213
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
102 views

سرپرست اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب شد

سرپرست اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب شد

طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران، علی اصغر احمدی به عنوان سرپرست اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب و با حضور رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار معارفه شد. ‎ به گزارش تیتر شمال؛به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندر مازندران در

طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران، علی اصغر احمدی به عنوان سرپرست اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب و با حضور رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار معارفه شد. ‎


به گزارش تیتر شمال؛به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندر مازندران در این مراسم بر ضرورت آموزش دهیاران جهت پیشبرد مسائل توسعه ای در روستاها تاکید و خاطرنشان ساخت: دهیاران می بایست توجه بیشتری به مشکلات زیرساختی در روستاها داشته باشند تا شاهد جبران عقب ماندگی ها باشیم.

وی برنامه ریزی، راهبری و انتظام بخشی به نیروهای فعال در حوزه های روستایی را بسیار مهم خواند و گفت: اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری باید ظرفیت ها و مزیت های روستاها را شناسایی و در راستای توسعه اقتصادی، معیشت و اشتغال در این مناطق اقدام نماید.

معاون عمرانی استاندار، مناطق روستایی را در مازندارن یک ظرفیت ویژه عنوان کرد و بر بالفعل کردن توانمندی های بالقوه روستاها تاکید نمود.

علی اصغر احمدی پیش از این مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران بود. وی سابقه فعالیت به عنوان معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران را هم در کارنامه دارد.

پیش از این محمدرضا غلامی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران بود که در این مراسم با اهداء لوح سپاس از زحماتش در دوره مسئولیت در این اداره کل قدردانی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.