کد خبر : 5240
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
112 views

حسینی‌پور: مسیر تهران به شمال جاده چالوس امروز باز می‌شود

حسینی‌پور: مسیر تهران به شمال جاده چالوس امروز باز می‌شود

استاندار مازندران با اشاره به ترافیک سنگین ایجاد شده در محورهای مواصلاتی مازندران با توجه به روزهای پایانی سال و به دلیل بسته بودن محور چالوس گفت: این جاده تا ساعتی دیگر در مسیر تهران به شمال باز می‌شود. محمود حسینی‌پور روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت ایرنا، افزود: جاده چالوس به دلیل

استاندار مازندران با اشاره به ترافیک سنگین ایجاد شده در محورهای مواصلاتی مازندران با توجه به روزهای پایانی سال و به دلیل بسته بودن محور چالوس گفت: این جاده تا ساعتی دیگر در مسیر تهران به شمال باز می‌شود.


محمود حسینی‌پور روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت ایرنا، افزود: جاده چالوس به دلیل رانش زمین در قسمتی از این جاده، مسدود شد و با توجه به ایام پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی مردم به شمال کشور، این موضوع ترافیک سنگینی در محورهای دیگر استان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه بخشی از تونل آزادراه دو طرفه می‌شود، اظهار داشت: یک لاین آزادراه پل زنگوله در مسیر تهران به شمال تا ساعتی دیگر باز می‌شود و مسیر چالوس به تهران هم صبح فردا چهارشنبه (۲۵ اسفند) باز خواهد شد.

استاندار مازندران در بخش دیگری از گفت‌وگو درباره استفاده مردم از سواحل آزاد شده گفت: در ایام عید بخش اعظم سواحل دولتی آزاد شده در اختیار مردم قرار می‌گیرد. البته کار اصلی بعد از تعطیلات نوروز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدام کوتاه مدت این است که سواحل در ایام عید در اختیار مردم قرار بگیرد، ادامه داد: در این اقدام کوتاه مدت مردم از سواحل آزاد شده بهره می‌برند اماکار کلان برای سواحل پس از عید انجام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.