کد خبر : 5229
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
107 views

آغاز طرح نوروزی پلیس با مشارکت دستگاه‌های امدادی در محورهای مازندران/پلیس در چهارشنبه آخر سال در کنار مردم است

آغاز طرح نوروزی پلیس با مشارکت دستگاه‌های امدادی در محورهای مازندران/پلیس در چهارشنبه آخر سال در کنار مردم است

جانشین انتظامی مازندران از آغاز طرح نوروزی پلیس با همکاری دستگاه‌های امدادی در شهرهای استان خبر داد و گفت: پلیس در چهارشنبه آخر سال در کنار مردم خواهد بود و امیدواریم پایان امسال را با امنیت کامل پشت سر بگذاریم.   به گزارش تیتر شمال؛ سرهنگ سیدموسی حسینی جانشین انتظامی مازندران طی روز جاری در

جانشین انتظامی مازندران از آغاز طرح نوروزی پلیس با همکاری دستگاه‌های امدادی در شهرهای استان خبر داد و گفت: پلیس در چهارشنبه آخر سال در کنار مردم خواهد بود و امیدواریم پایان امسال را با امنیت کامل پشت سر بگذاریم.

 


به گزارش تیتر شمال؛ سرهنگ سیدموسی حسینی جانشین انتظامی مازندران طی روز جاری در حاشیه رزمایش طرح نوروزی پلیس مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس با همکاری دستگاه‌های امدادی شامل راهداری، هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، خدمات بیمه‌ای و سایرین، اظهار کرد: هدف از این رزمایش، احراز سنجش آمادگی کلیه دستگاه‌های امدادی بود.

وی با اشاره به آمادگی کامل دستگاه‌های امدادی استان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی با 100 درصد توان طی تعطیلات سال جدید؛ افزود: استان مازندران آمادگی کامل برای میزبانی و پذیرایی از مسافران را دارا است و تمهیدات لازم برای این منظور با برگزاری جلسات متعدد اندیشیده شده است.

جانشین انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: امروز ما با دستگاه‌های امدادی استان هم قسم شدیم تا بتوانیم استان مازندران را در طرح نوروزی به عنوان استان برتر در بحث خدمات رسانی در سال 1401 معرفی کنیم.

حسینی با بیان اینکه از دیگر برنامه‌های قبل از سال نو توسط نیروی انتظامی، طرح چهارشنبه آخر سال از بعدازظهر امروز است؛ تاکید کرد: همکاران ما و دستگاه‌های امدادی در سراسر استان آماده هستند تا ضمن حضور در جای جای استان مازندران بتوانند با طرح‌های پیشگیرانه انشاءالله از چهارشنبه آخر سال به سلامت عبور کنیم.

وی اعلام کرد: نیروی انتظامی در این طرح با 100 درصد توان و به صورت میدانی حضور خواهد داشت تا از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال پیشگیری کند و از مردم تقاضا داریم تا به توصیه‌های پلیس توجه کنند و از بازی‌های مخاطره آمیز جلوگیری شود.

جانشین انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: پلیس تا پایان این طرح در کنار مردم خواهد بود و امیدواریم پایان سال را با امنیت کامل پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.