کد خبر : 5226
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
110 views

رجب‌پور: امسال بیش از 3 میلیارد لیتر فرآورده‌های نفتی در منطقه ساری توزیع شد/تشدید نظارت‌ها از جایگاه‌های سوخت تا پایان سفرهای نوروزی

رجب‌پور: امسال بیش از 3 میلیارد لیتر فرآورده‌های نفتی در منطقه ساری توزیع شد/تشدید نظارت‌ها از جایگاه‌های سوخت تا پایان سفرهای نوروزی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه طی 11 ماهه امسال حدود سه میلیارد و 250 میلیون لیتر انواع فرآوردهای نفتی در سطح منطقه ساری توزیع شد؛ گفت: تشدید نظارت‌های کنترل‌های کمی و کیفی از مراکز عرضه سوخت تا پایان سفرهای نوروزی ادامه دارد. به گزارش تیتر شمال؛ سبحان رجب‌پور

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه طی 11 ماهه امسال حدود سه میلیارد و 250 میلیون لیتر انواع فرآوردهای نفتی در سطح منطقه ساری توزیع شد؛ گفت: تشدید نظارت‌های کنترل‌های کمی و کیفی از مراکز عرضه سوخت تا پایان سفرهای نوروزی ادامه دارد.


به گزارش تیتر شمال؛ سبحان رجب‌پور در نشست خبری به مناسبت 29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت با اصحاب رسانه مازندران، اظهار کرد: روزانه 8.5 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در حمله سایبری آبان‌ماه سال‌جاری با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما شاهد تامین به موقع بنزین و به حداقل رسیدن آسیب به مردم بودیم، افزود: در استان مازندران، 134 عرضه جایگاه بنزین، 87 جایگاه فعال سی‌ان‌جی، 171 فروشندگی نفت سفید و نفت گاز شهری و روستایی، 39 تاسیسات مادر گاز مایع، 32 تاسیسات مردمی و 255 نمایندگی عرضه گاز مایع فعال هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه ساری، خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی 30 تا 40 درصدی مسافرت‌ها، برنامه‌ریزی برای تامین به موقع سوخت در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

این مسئول از تشدید نظارت‌های کنترل‌های کمی و کیفی مراکز عرضه سوخت تا پایان سفرهای نوروزی در مازندران خبر داد و گفت: از هم اکنون نظارت‌ها از جایگاه‌ها به منظور شناسایی نواقص، بازدید از سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها و رفع آن‌ها در حال انجام است.

رجب‌پور در ارتباط با اقدامات انجام شده در طی 11 ماهه سال‌جاری، بیان کرد: طی این مدت، بیش از یک‌میلیارد لیتر بنزین، 585 میلیون لیتر گازوئیل، یک میلیارد و 553 میلیون لیتر نفت کوره مصرف نیروگاهی، 37 میلیون لیتر نفت سفید و در مجموع این مدت، سه میلیارد و 250 میلیون لیتر انواع فرآوردهای نفتی در سطح منطقه ساری توزیع شده است.

وی همچنین از توزیع بیش از 62 هزار تن گاز مایع، 208 میلیون کیلوگرم سی‌ان‌جی در جایگاه‌های منطقه نفتی حوزه ساری خبر داد و گفت: حدود 20 هزار مشترک نفت سفید در منطقه ساری داریم که از این میزان، 9 هزار و 815 نفر خانوار دائم و مابقی بالغ بر 10 هزار نفر خانوار فصلی هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه ساری، در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص گلاهی برخی از شهروندان از کم‌فروشی در نازل‌های سوخت، تاکید کرد: با توجه به نظارت‌های مستمر از جایگاه‌های سوخت و سنجش نازل‌ها توسط پیمانه‌های استاندارد باید بگوییم که هیچ نقیصه‌ای در توزیع سوخت وجود ندارد.

این مسئول اضافه کرد: با کم فروشی‌ها نازل‌ها در جایگاه‌ها به شدت از سوی شرکت نفت و تعزیرات حکومتی برخورد می‌شود و میزان جریمه‌ها به میزانی سنگین است که کسی به فکر کم‌فروشی نمی‌افتد.

رجب‌پور در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص چرایی وقفه طولانی در صدور کارت سوخت مالکان خودرو اعلام کرد: با توجه به مشکلاتی که بدنبال حمله سایبری در سامانه رخ داده بود کمی با مشکلاتی مواجه شدیم اما در حال حاضر برای خودورهای عمومی حداکثر ظرف 20 روز و برای خودورهای شخصی حداکثر دو ماه کارت سوخت صادر می‌شود.

وی متذکر شد: مالکان خودرو بابت حذف سهمیه نگرانی نداشته باشند و تمامی سهمیه این مدت در کارت آن‌ها ذخیره می‌ماند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.