کد خبر : 5245
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
123 views

هشدار دادستان مرکز مازندران به اخلالگران چهارشنبه پایان سال

هشدار دادستان مرکز مازندران به اخلالگران چهارشنبه پایان سال

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران به اخلالگران چهارشنبه آخرسال هشدار داد و تاکید کرد: دادستانی برخورد قاطع با افراد فرصت‌طلب و اخلال گر که آرامش مردم را در چهارشنبه آخر سال به خطر بیندازد در دستور کار دارد. به گزارش تیتر شمال؛ محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با هشدار به اخلالگران  در

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران به اخلالگران چهارشنبه آخرسال هشدار داد و تاکید کرد: دادستانی برخورد قاطع با افراد فرصت‌طلب و اخلال گر که آرامش مردم را در چهارشنبه آخر سال به خطر بیندازد در دستور کار دارد.


به گزارش تیتر شمال؛ محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با هشدار به اخلالگران  در چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: دادستانی مرکز استان برخورد قاطع با افراد فرصت‌طلب و اخلال‌گر که آرامش مردم را در چهارشنبه آخر سال به خطر بیندازد  در دستور کار دارد.

وی گفت: در جلساتی که با نیروی انتظامی داشته‌ایم تدابیر لازم برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان در روزهای پایانی سال اندیشیده شده‌ است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار کرد: دستگاه قضایی علاوه بر اهمیت اقدامات پیشگیرانه، با افرادی رعایت  قانون را در پیش نگیرند و رفتار خطرناک که موجب سلب امنیت، آسایش و سلامت مردم  شود به شدت برخورد خواهد شد.

کریمی بر شناسایی اراذل و اوباش هر منطقه، رصد فعالیت‌های آنان، نظارت نقاط حادثه‌خیز  و حضور حراست ادارات مختلف ‌و بانک‌ها در روز چهارشنبه آخر سال برای پیشگیری از حوادث احتمالی تاکید کرد.

وی تصریح کرد: شهروندان در مرکز استان و سایر شهرها می‌توانند گزارش‌های  خود را  به نیروی انتظامی یا دادستانی اعلام کنند تا در سریع‌ترین زمان به آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.