کد خبر : 5262
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
85 views

اعمال محدودیت‌های ترافیکی 20 روزه در محورهای مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی 20 روزه در محورهای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا پایان روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ در جاده‌های استان خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ یدالله جهان تاب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از امروز

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا پایان روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ در جاده‌های استان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ یدالله جهان تاب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه تا پایان روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ در محور‌های مواصلاتی مازندران به اجرا در خواهد آمد.

به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی محور‌های مواصلاتی استان ممنوع است.

به گفته جهان تابدر تمامی محور‌های برون شهری استان که در ایام فوق محدودیت‌های ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، ضدعفونی کننده و کالا‌های اساسی شامل گندم، جو، برنج، سویا، دانه‌های روغنی یا دارای مجوز از پلیس راه از این امر مستثنی است.

وی تصریح کرد: ممنوعیت تردد برای این قبیل وسایط نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

جهان تاب از ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، خبر داد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه ۲۵ تا ۲۹ اسفندماه تا ساعت ۲۴ همان روز‌ها از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ تاریخ‌های ذکرشده از میدان امیرکبیر و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روز‌های پنج شنبه و جمعه ۴ و ۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ و همچنین روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای بزرگراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تاریخ‌های مذکور تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه است.

به گفته جهان تاب در صورت افزایش حجم تردد در آزاد راه تهران- شمال و احتمال کندی ترافیک در داخل تونل ها، با اعلام ماموران مستقر در محل این مسیر به صورت مقطعی مسدود خواهد شد.

این مسئول ادامه داد:تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ و از ساعت ۶ صبح روز پنج شنبه ۱۱ فروردین ماه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

به گفته جهان تاب تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر روز‌های پنج شنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه ۴، ۵، ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ تا ساعت ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تاریخ‌های مذکور از رودهن به آب اسک به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: تردد انواع تریلر‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز ۲۵ اسفندماه از مسیر جنوب به شمال و بالعکس و همچنین از ساعت ۶ صبح روز‌های پنج شنبه، جمعه، شنبه و یک شنبه ۲۶ تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ از مسیر جنوب به شمال این محور ممنوع است.

تردد انواع تریلر‌ها از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲ و ۵ فروردین ماه و روز‌های جمعه، شنبه و یک شنبه ۱۲ تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ از مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.