کد خبر : 5268
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
151 views

آمار مصدومان چهارشنبه سوری در مازندران ۳۰ درصد کاهش داشت

آمار مصدومان چهارشنبه سوری در مازندران ۳۰ درصد کاهش داشت

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران از کاهش ۳۰ درصدی آمار مصدومان چهارشنبه سوری آخر سال در این استان خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ دکتر رضا حبیبی ساروی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این که ۳۵ نفر در حوادث مرتبط با چهارشنبه

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران از کاهش ۳۰ درصدی آمار مصدومان چهارشنبه سوری آخر سال در این استان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ دکتر رضا حبیبی ساروی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این که ۳۵ نفر در حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری امسال در مازندران مصدوم شدند ، گفت که این آمار در سال گذشته ۵۰ مورد بود.

وی اظهار داشت : بر اساس آخرین آمار استخراج شده در واحد پایش مراقبت های درمانی و مرکز هدایت عملیات بحران استان تا ساعت هشت صبح ۲۵  اسفند ماه جاری ۳۵ نفر مصدوم حوادث چهارشنبه سوری به بیمارستان های مختلف دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل مراجعه کردند که از این تعداد ۲۸ نفر مرد و بقیه زن بودند.

وی افزود: ۲۷ مصدوم نیز  به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند و هشت نفر در بخش های بیمارستان ها بستری شدند.
وی میانگین سنی مصدومان چهارشنبه سوری آخر سال در مازندران از چهار سال تا ۵۶ سال عنوان کرد و گفت: در این حوادث چهار مورد قطع عضو از ناحیه مچ دست داشتیم و بیشترین آسیب هم از ناحیه دست و سر و گردن بوده است.

دکتر حبیبی افزود: نوجوانان بیشترین مصدومان حوارث مربوط به چهارشنبه سوری آخر سال را در مازندران تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.