کد خبر : 5272
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
238 views

تازه‌ترین قیمت انواع ماهی دریایی و پرورشی در روزهای پایانی سال

تازه‌ترین قیمت انواع ماهی دریایی و پرورشی در روزهای پایانی سال

عضو هیئت مدیره اتحادیه ماهی‌فروشان ساری از تازه‌ترین قیمت انواع ماهی دریایی و پرورشی در کمتر از یک هفته مانده با آغاز سال جدید خبر داد و گفت: قیمت هر کیلو ماهی سفید دریایی در بازار از 120 هزار تومان آغاز تا به کیلویی 200 هزار تومان می‌رسد. سید مهدی حجه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار

عضو هیئت مدیره اتحادیه ماهی‌فروشان ساری از تازه‌ترین قیمت انواع ماهی دریایی و پرورشی در کمتر از یک هفته مانده با آغاز سال جدید خبر داد و گفت: قیمت هر کیلو ماهی سفید دریایی در بازار از 120 هزار تومان آغاز تا به کیلویی 200 هزار تومان می‌رسد.


سید مهدی حجه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار تیتر شمال؛ از آخرین وضعیت قیمت در روزهای واپسین بازار ماهی سال 1400، اظهار کرد: قیمت هر کیلو ماهی سفید دریایی در بازار از 120 هزار تومان آغاز تا به کیلویی 200 هزار تومان می‌رسد.

وی افزود: قیمت هر کیلو کپور دریایی بالای کیلو بین 90 تا 120 هزار تومان است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه ماهی‌فروشان ساری، خاطرنشان کرد: کفال دریایی در بازار کم است و قیمت بالای کیلوی آن نیز در بازار ماهی بین 100 تا 130 هزار تومان است.

این مسئول صنفی ادامه داد: البته قیمت هر کیلو کفال ریز دریایی در بازار حداکثر 60 هزار تومان است.

حجه‌فروش در خصوص قیمت انواع ماهی‌های پرورشی در بازار گفت: قیمت هر کیلو کپور پرورشی 55 هزار تومان، آزاد پرورشی 35 هزار تومان و بیگ هد یا همان کله گنده نیز 40 هزار تومان است.

وی اعلام کرد: قیمت هر کیلو ماهی پرورشی قزل آلا در بازار ماهی 100 هزار تومان و سالمون 150 هزار تومان است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه ماهی‌فروشان ساری، متذکر شد: میزان تقاضا از بازار ماهی با توجه به قیمت حال حاضر ماهی و قدرت خرید ماهی نسبت به سالیان قبل، کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.