کد خبر : 5265
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
80 views

تودیع و معارفه فرماندار سوادکوه‌شمالی لغو شد

تودیع و معارفه فرماندار سوادکوه‌شمالی لغو شد

تودیع و معارفه فرماندار سوادکوه‌شمالی با اعتراض یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی لغو شد. به گزارش تیتر شمال؛ انتصاب فرماندار به عنوان یکی از مهمترین اقدامات دوره جدید ریاست‌جمهوری پس از انتخاب کابینه و استانداران مطرح است. با حضور سیدمحمود حسینی‌پور به عنوان استاندار مازندران، رایزنی‌های مختلف برای انتخاب فرمانداران شهرستان‌ها هم آغاز شد

تودیع و معارفه فرماندار سوادکوه‌شمالی با اعتراض یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی لغو شد.


به گزارش تیتر شمال؛ انتصاب فرماندار به عنوان یکی از مهمترین اقدامات دوره جدید ریاست‌جمهوری پس از انتخاب کابینه و استانداران مطرح است.

با حضور سیدمحمود حسینی‌پور به عنوان استاندار مازندران، رایزنی‌های مختلف برای انتخاب فرمانداران شهرستان‌ها هم آغاز شد که چند شهرستان با تغییر فرماندار مواجه شدند.

انتخاب پانزدهمین فرماندار سوادکوه و چهارمین فرماندار سوادکوه‌شمالی هم از موضوع‌های مهم و اساسی برای کنش‌گران سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

عین‌الله طالبی با سابقه بیش از ۳۰ سال در فرمانداری سوادکوه که به دلیل سوابق ایثارگری تا ۳۵ سال می‌تواند به عمر اداری خود ادامه دهد و به عنوان فرماندار بومی دارای اقبال قابل توجه عمومی در شهرستان است و سید‌محمد انصارالحسینی دارای سابقه مختلف مدیریت شهری و دارای اعتبار مدیریتی هستند.

فرماندار کنونی سوادکوه‌شمالی در آستانه بازنشستگی قرار دارد و نامه رسمی برای تودیع وی و معارفه فرماندار جدید برای ساعت ۱۵ روز چهارشنبه برای ادارات و نهاد‌های شهرستان ارسال شد که پس از ساعتی خبر از لغو این جلسه داده شد که منابع آگاه از اعتراض یکی از نمایندگان حوزه انتخابیه به این انتخاب را از دلایل اصلی لغو جلسه تودیع و معارفه ذکر کردند.

در هفته‌های گذشته طومار‌هایی از طرف مردم سوادکوه‌شمالی با محتوای ضرورت انتخاب فرماندار کار بلد و بومی به امضا رسید و جو اجتماعی و سیاسی شهرستان انتخاب گزینه بومی شهرستان را می‌طلبد.

شایان ذکر است برای انتخاب اولین فرماندار سوادکوه هم گزینه‌ای که دارای حکم فرمانداری شهرستان سوادکوه‌شمالی بود با اعتراض نماینده وقت مجلس شورای اسلامی لغو و فرد دیگری به عنوان فرماندار سوادکوه‌شمالی تعیین شده بود.

آخرین اطلاعات برای شهرستان سوادکوه هم حاکی است که تا لحظه تنظیم خبر گزینه نهایی فرماندار برای سوادکوه تعیین نشد و ۵ گزینه برای شهرستان سوادکوه در حال بررسی است.

تیتر دیدگاه استاندار مازندران در رسانه‌ها با عنوان تعیین تکلیف فرمانداری‌ها تا قبل از عید می‌تواند این معنا را به دنبال داشته باشد که شهرستان‌هایی که شاهد تغییر فرماندار نبودند، با همین فرمانداران ادامه خواهند دارد و عملکرد و نوع رفتار‌های اجرایی و سیاسی فرمانداران جابه‌جا‌نشده مورد رضایت استاندار مازندران و معاون سیاسی و مشاوران آنان هستند.

نکته قابل توجه دیگر آن است که انتخاب شخص اول شهرستان‌ها اگر با هماهنگی‌های لازم با متنفذان سیاسی، مذهبی، اجتماعی و رسانه‌ای و البته اقتدار لازم استانداری در دفاع از انتخابش باشد، شاهد لغو برنامه‌های تودیع و معارفه نخواهیم بود.

  • منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.