کد خبر : 5258
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
94 views

حسینی‌پور: کارخانه نساجی احیاء می‌شود

حسینی‌پور: کارخانه نساجی احیاء می‌شود

استاندار مازندران با اعلام اینکه اخیرا برای رسیدن به وضعیت مطلوب کارخانه نساجی شخصا ورود و مطالعه کرده ام، گفت: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا وضعیت این کارخانه تا جایی که قابلیت بهره برداری برای جوانان داشته باشد، احیاء شود. به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور در مراسم تویع و معارفه فرماندار

استاندار مازندران با اعلام اینکه اخیرا برای رسیدن به وضعیت مطلوب کارخانه نساجی شخصا ورود و مطالعه کرده ام، گفت: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا وضعیت این کارخانه تا جایی که قابلیت بهره برداری برای جوانان داشته باشد، احیاء شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور در مراسم تویع و معارفه فرماندار شهرستان قائم‎شهر ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عال حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: فسلفه ظهور در حکومت اسلامی ایران معنا و مفهوم دیگری دارد و هرکسی که خود را منتظر ظهور امام عصر می‌داند باید قدمی برای آماده‌سازی ظهور بگیرد در غیراینصورت خود را منتظر نداند.

وی با اشاره به اینکه مسوولان انقلاب اسلامی باید بستر را برای ظهور آماده کنند و در این راه مسوول و پاسخگو هستند، افزود: خدمت به مردم بالاترین مسیر مهدویت و انتظار است بنابراین هرشخصی در انقلاب اسلامی حکمرانی کند و مسولیت بپذیرد باید خود را مسوول آماده کردن فضای جامعه برای ظهور بداند و هرکس اگر با این نگاه مسوولیت بپذیرد می‎تواند موفق شود و اگر کسی کوتاهی کند و کوتاهی وی باعث شود تا ظهور به عقب بیفتد باید در پیشگاه امام عصر پاسخگو باشد.

استاندار مازندران خطاب به فرماندار جدید شهرستان قائم‎شهر بیان کرد: مسولیت سنگینی را قبول کردید چراکه این شهرستان متاسفانه عقب افتادگی‎های زیادی دارد و جزو اولویت های اول استانداری است و باید به دور از سیاست‎‏زدگی‎های موجود در این شهرستان بدنبال رفع مشکلات و کمبودهای زیاد این شهرستان خصوصا در صنعت و ورزش بود.

نماینده عالی دولت در مارندران در ادامه تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های بسیار زیاد این شهرستان، بدلیل عدم استفاده درست از نخبگان قائم‎شهر کمبودها و مشکلات زیادی به چشم می‎خورد که انتظار می‌رود با عملکردی جهادی و ارزشی بتوانید این موضوعات را پیگیری کنید.

حسینی‎پور با اشاره به اهمیت ارزش‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با فساد در مسولان دولت مردمی، خاطرنشان کرد: روحیه مبارزه فساد و اخلاق مداری با مردم بطوریکه مسوولان و مدیران دوائر خدمت بی‎منت برای مردم داشته باشند مورد توجه ماست و انتظار می‌رود همه‌ی مدیران در تمامی سطوح همچون ریاست جمهور که در شبانه روز 20 ساعت مشغول به کار هستند پای کار باشند تا ضعف های موجود جامعه را بتوانیم با کمک هم برطرف کنیم.

وی خطاب به مردم بیان کرد: مردم عزیز ما باید ناظر برعملکرد مسوولان باشند و نظارت آن هاست که جلوی فساد را می‎گیرد و مسوول را مجاب می‎کند تا موانع و مشکلات را برطرف کند.

این مسئول ادامه داد: به لحاظ صنعتی شهرستان قائمشهر از قدیم دارای کارخانه‌ایی بوده که نماد این شهرستان است اما امروز بنا به دلایلی این کارخانه وضعیت مطلوبی ندارد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه اخیرا برای رسیدن به وضعیت مطلوب کارخانه نساجی شخصا ورود و مطالعه کرده ام، گفت: متاسفانه با کمترین مطالعه و عدالت این وضعیت برای کارخانه اتفاق افتاد اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا وضعیت این کارخانه تا جایی که قابلیت بهره برداری برای جوانان داشته باشد، احیاء شود.

در ادامه این مراسم آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری نیز ضمن تبریک ایام اظهار کرد: ابتدا از خدمات و کارهایی که جناب مهندس یوسف پور انجام داند تقدیر و تشکر می‌کنم و ایشان درحد توان خود به مردم خدمت کرد و از خدای منان برای ایشان جزای خیر خواهانم.

وی افزود: فرصت درحال گذشتن است خوشا آنانیکه از زندگی شخصی خود بهره درست بکیرند و از این فرصت برای مردم بهره ببرند و تلاششان را برای مردم مضاعف کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هیچ گاه افراد را با القاب و وابستگی های سیاسی مورد سنجش قرار نداد، تصریح کرد: تدین و ولایت پذیری دو شاخصه‌ی مهمی بوده که افراد و مسوولان را در آن سنجیده ام.

امام جمعه قائم‎شهر بیان کرد: ملت و دولت باید از ولی فقیه تمسک بجویند چراکه راه نجات ولایت پذیری است و التزام عملی به ولی فقیه بیانگر بصیرت مردم و مسوولان است.

معلمی درپایان ضمن آرزوی موفقیت برای یوسف‌پور در ادامه مسیر زندگی، خطاب به جواد مولایی سرپرست جدید فرمانداری قائم‌شهر، خاطرنشان کرد: ایشان بخش اعظمی از اعتبار خود را از نام والد بزرگوارش شهید حاج عقیل مولایی دارد که در سایه تمسک از ولایت، همچون پدر بزرگوارش جهاد در راه خدا را پیشه کند و بتواند با استقامت و به دور از جریانات سیاسی مشکلات مردم را برطرف کند.

جواد مولایی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان قائم‌‎شهر نیز، اظهار کرد: خداراشاکرم خادم مردم شهری شده ام که به نام امام زمان(عج) است و در دولت سیزدهم مسئولیت گرفته‌ام، قطعا هیچ شانی جز خدمتگزاری به مردم برای خود نمی‌بینم.

وی افزود: شهدا حاضر و ناظر بر عملکرد ما هستند و باید در مقابل آنها پاسخگو باشیم و امیدوارم در آینده در روز تودیع خودم بتوانم به چشمان جانبازان و ایثارگران عزیزی که در این مراسم حضور دارند نگاه کنم و عملکرد قابل قبولی از خود به جای بگذارم.

سرپرست فرمانداری شهرستان قائم‌شهر خاطرنشان کرد: درب اتاقم به روی همه باز هست و با آغوش باز درخدمت این مردم هستم تا مشکلات را برطرف کنیم چراکه تا اینجا هرچه خوردیم و عقب ماندیم از سیاست‌زدگی های موجود در شهرستان بوده است که با کمک مردم و همت مسولان با همدلی بدنبال رفع این معضلات خواهیم رفت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.