کد خبر : 5310
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
134 views

برگزاری مراسم تحویل سال نو در یادمان‌های شهدای گمنام مازندران

برگزاری مراسم تحویل سال نو در یادمان‌های شهدای گمنام مازندران

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از برگزاری مراسم تحویل سال نو در یادمان‌های شهدای گمنام مازندران و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ سردار عبدالله ملکی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم تحویل سال نو در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اظهار داشت:

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از برگزاری مراسم تحویل سال نو در یادمان‌های شهدای گمنام مازندران و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار عبدالله ملکی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم تحویل سال نو در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اظهار داشت: این مراسم در بعضی از یادمان‌های شهدای گمنام استان نیز برگزار می‌شود.

وی به اجرای برنامه تحویل سال نو در یادمان‌های شهدای مناطق عملیاتی اشاره کرد و گفت: همچنین این برنامه در مناطق عملیاتی با حضور راهیان نور مازندران در یادمان شهدای گمنام هفت‌تپه انجام می‌شود.

ملکی افزود: حضور در یادمان‌های شهدای گمنام لحظه تحویل سال نو یکی از برنامه‌های فرهنگی است که نویدبخش تحول روحی و عرفانی و معنوی در نسل امروز و جوانان خواهد بود.

این مسئول با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: این برنامه فرهنگی، با توجه به تدبیر ستاد مرکزی راهیان نور و ستاد کل نیروهای مسلح و ابلاغ سراسری به استانها پس از دو سال وقفه کرونایی، صورت گرفت و امسال مازندران نیز راهیان نور را در دستور کار قرار داد و اعزام به صورت محدود از سر گرفته شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد استانی راهیان نور در تاریخ 13 بهمن با ریاست استاندار مازندران بیان داشت: برابر سند راهیان نور و شرح وظایف مندرج در آن، مصوباتی داشتیم که توسط اردویی سپاه کربلا و اداره‌کل حفظ آثار پیگیری شد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران فزود: امسال با توجه به شرایط کرونا شاهد حضور 10 هزار زائر در مناطق عملیاتی هستیم و این در حالیست که در سال‌های قبل قریب به 30 هزار نفر اعزام داشتیم.

ملکی با بیان اینکه بسیاری از خانواده‌ها با خودروی شخصی در منطقه عملیاتی حضور پیدا می‌کنند، بیان داشت: استقبال مردم استان مازندران از این رزمایش بزرگ فرهنگی ارزشمند است.

این مسئول برگزاری مراسم تحویل سال نو را در یادمان شهدای گمنام هفت‌تپه یکی از برنامه‌ها اعلام کرد.

وی با بیان اینکه کارهای اجرایی با سپاه کربلا است و اداره‌کل حفظ آثار کارهای ستادی را پیگیری می‌کند، اظهار داشت: سپاه کربلا اقدامات خوبی را انجام داد و اعزام‌ها صورت گرفت و در ایام عید شاهد حضور دانشجویان و رده‌های قشری بسیج در مناطق عملیاتی خواهیم بود.

ملکی با تقدیر از استاندار و اعضای ستاد راهیان نور که سپاه کربلا را در اجرای این رزمایش پشتیبانی کردند، خاطرنشان کرد: این اداره‌کل به عنوان سیاستگذار و برنامه ریز راهیان نور در حد توان پای کار است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، راهیان نور فناوری است و با توجه به جنگ نرم و جنگ شناختی، یکی از ابزارهایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل فرهنگ استکبار حفظ می‌کند موضوع راهیان نور است و باید این فرهنگ به نسل جوان، نوجوان و مردم منتقل شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.