کد خبر : 5298
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
140 views

ترافیک سنگین در چالوس و هراز/ جان‌باختن روزانه ۳۹ نفر در تصادفات جاده‌ای

ترافیک سنگین در چالوس و هراز/ جان‌باختن روزانه ۳۹ نفر در تصادفات جاده‌ای

جانشین پلیس راهور ناجا با اعلام ترافیک سنگین در محورهای شمالی، از جان‌باختن روزانه ۳۹ نفر در تصادفات جاده‌ای خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محورهای شمالی به خصوص هراز

جانشین پلیس راهور ناجا با اعلام ترافیک سنگین در محورهای شمالی، از جان‌باختن روزانه ۳۹ نفر در تصادفات جاده‌ای خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محورهای شمالی به خصوص هراز و چالوس سنگین گزارش شده است.

وی با بیان افزایش ۲۸ درصدی تردد در کل کشور نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تصریح کرد: متأسفانه در تصادفات جاده‌ای از ۲۵ اسفند تا روز گذشته ۱۵۷ هموطن جان خود را از دست داده‌اند؛ یعنی در هر روز ۳۹ نفر و در هر ساعت، ۶ نفر جان باخته اند.

جانشین پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که عدم توجه به جلو ۳۹ درصد، سرعت و سبقت غیرمجاز ۳۸ درصد و واژگونی ۲۱ درصد علت تصادفات در محورهای مواصلاتی را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۰ نیز بیشترین تصادفات رخ داده است.

وی از هموطنان درخواست کرد از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده ها تردد کرده و بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

حسینی گفت: مأموران پلیس راهور ناجا با آماده‌باش کامل در تمامی محورهای مواصلاتی کشور حضور داشته و کنترل ترافیک و مدیریت ترددها را برعهده دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.