کد خبر : 5301
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
116 views

مجوز معدن چلاو آمل زیر ذره‌بین بازرسان/پرونده توسط رئیس قوه قضاییه ویژه پیگیری می‌شود

مجوز معدن چلاو آمل زیر ذره‌بین بازرسان/پرونده توسط رئیس قوه قضاییه ویژه پیگیری می‌شود

نماینده ویژه استاندار مازندران در مبارزه با جنگل‌خواری و کوه‌خواری با اشاره به اینکه صدور مجوز معدن چهارم در منطقه چلاو را به صورت ویژه بررسی می کنیم، گفت: صدور مجوز معدن، مسائل خاص خود را دارد که به نظر می رسد باید به صورت جدی تر مورد بررسی قرار گیرد. به گزارش تیتر شمال؛

نماینده ویژه استاندار مازندران در مبارزه با جنگل‌خواری و کوه‌خواری با اشاره به اینکه صدور مجوز معدن چهارم در منطقه چلاو را به صورت ویژه بررسی می کنیم، گفت: صدور مجوز معدن، مسائل خاص خود را دارد که به نظر می رسد باید به صورت جدی تر مورد بررسی قرار گیرد.


به گزارش تیتر شمال؛ ناصر اکبرزاده، نماینده ویژه استاندار در کوه خواری در بازدید از معدن چلاو آمل که با حضور فرماندار آمل و روسای دستگاه های محیط زیست و منابع طبیعی و همراهی گروه های مردم نهاد، اهالی منطقه چلاو و نیز سازمان مردم نهاد دیده بان ویشار صورت گرفت، با اشاره به اینکه درباره حساسیت ها و شرایط ویژه معدن چلاو آگاهی های لازم کسب شده است، بیان کرد: صدور مجوز یک معدن بدون در نظر گرفتن برخی شرایط قانونی از دلایل نارضایتی گروه های مردم نهاد و دستگاه های اجرایی است.

وی با بیان اینکه مساله صدور مجوز معدن چهارم در منطقه چلاو را به صورت ویژه بررسی می کنیم، اظهار کرد: صدور مجوز معدن چهارم، مسائل خاص خود را دارد که به نظر می رسد باید به صورت جدی تر مورد بررسی قرار گیرد.

اکبرزاده تصریح کرد: قطعا و مسلما با افرادی که مسببین این مساله هستند و به هر طریقی رای صادر کردند برخورد صورت می گیرد.

وی با تاکید بر پیگیری ویژه مساله معدن چلاو آمل، عنوان کرد: تمام مراحل قانونی این معدن بررسی و در صورت نیاز تا بررسی در نزد رییس قوه قضاییه نیز پیش خواهیم رفت.

نماینده ویژه استاندار مازندران در مبارزه با کوه خواری و زمین خواری با تاکید بر همراهی دستگاه های محیط زیست و منابع طبیعی، عنوان کرد: از دستگاه های مرتبط در این حوزه درخواست دارم استدلال های فنی محیط زیستی و حوزه منابع طبیعی و گزارش فنی خود را در این زمینه به فرمانداری ارائه دهند و موضوعات فنی به صورت مستدل مکتوب و در اختیار نهادها قرار گیرد.

اکبرزاده با اشاره به اینکه این مساله در استانداری مازندران با حضور رئیس کل دادگستری بررسی می شود، یادآور شد: استاندار در زمینه جنگل خواری و زمین خواری دغدغه مند هستند و ما مسائل موجود را منعکس می کنیم که این مساله به چه میزان بر روی مردم تاثیر گذار بوده است تا به صورت ویژه پیگیری شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.