کد خبر : 5304
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
94 views

200 مرکز واکسیناسیون و آزمایشگاهی آماده خدمت‌رسانی به مردم در ایام نوروز

200 مرکز واکسیناسیون و آزمایشگاهی آماده خدمت‌رسانی به مردم در ایام نوروز

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۵۰ مرکز تجمعی واکسیناسیون و 50 مرکز آزمایشگاهی برای انجام تست کرونا در سراسر شهر‌های استان در این ایام به مردم خدمت رسانی می‌کنند. به گزارش تیتر شمال؛ عباس علیپور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: بیش از ۷۰ مرکز کووید ۱۹ در ایام نوروز

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۵۰ مرکز تجمعی واکسیناسیون و 50 مرکز آزمایشگاهی برای انجام تست کرونا در سراسر شهر‌های استان در این ایام به مردم خدمت رسانی می‌کنند.


به گزارش تیتر شمال؛ عباس علیپور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: بیش از ۷۰ مرکز کووید ۱۹ در ایام نوروز برای خدمات رسانی به مردم در مازندران فعال هستند.

علیپور افزود: ۱۵۰ مرکز تجمعی واکسیناسیون و ۴۵ مرکز آزمایشگاهی برای انجام تست کرونا در سراسر شهر‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این ایام به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در سامانه Maz۱۴۰۱.ir کلیه مراکز بهداشتی در مورد مقابله با کرونا در استان از جمله تست واکسن و درمان کرونا را معرفی می‌کنند تصریح کرد: ۴۵ مرکز دندانپزشکی هم ایام نوروز به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطر نشان کرد: بازرسی بهداشتی از مبادی ورودی تفرجگاه‌ها و آب شرب مردم در ایام نوروز با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط در دستور کار مراکز بهداشتی استان است..

به گفته علیپور همه مراکز اقامتی و بین راهی که مردم نیاز دارند مانند رستوران‌ها ، سوپر مارکت ها و مکان‌هایی که مواد غذایی عرضه می‌کنند توسط اکیپ‌های متعدد بار‌ها بازرسی شدند که برخی از آنها به دلیل عدم رعایت بهداشت پلمب شدند همچنین در نوروز مکررا بازرسی می‌شوند.

وی تصریح کرد: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران کلیه اطلاعات را به مردم ارائه می‌دهد که هر یک از شهروندان که نظر پیشنهادی انتقادی داشته باشند با شماره تلفن ۱۹۰ تماس گرفته و طرح موضوع کنند.

علیپور وضعیت کووید ۱۹ مازندران را نسبت به چند روز پیش مناسب تر، اما شکننده اعلام کرد.

وی گفت: به دلیل اینکه فضای استان مازندران در ایام قبل و بعد از نوروز دارای تلاطم جمعیتی می‌باشد و با ورود مسافران به استان نگران هستیم وضعیت کاملا تغییر کند و موج ششم دو قله پیدا کند و مجددا افزایش پیدا کند که از هموطنان در خواست داریم در شلوغی‌های خرید نوروزی رعایت مسائل بهداشتی ماسک و فاصله را رعایت کنند و در فضای تجمعی تهویه داشته باشند و بهتر از همه واکسیناسیون انجام دهند تا سطح ایمنی بالا رود و کمتر دچار بیماری کووید ۱۹ شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.