کد خبر : 5313
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
104 views

290 اقامتگاه بوم‌گردی مازندران پذیرای گردشگران نوروزی/مسافران از 23 نمایشگاه صنایع‌دستی دیدن کنند

290 اقامتگاه بوم‌گردی مازندران پذیرای گردشگران نوروزی/مسافران از 23 نمایشگاه صنایع‌دستی دیدن کنند

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از آمادگی 290 اقامتگاه بوم‌گردی استان برای پذیرایی از گردشگران در نوروز 1401 خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ مهدی ایزدی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ستاد خدمات سفر در سال‌های پیش از کرونا به طور تجمیعی در این اداره کل با حضور

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از آمادگی 290 اقامتگاه بوم‌گردی استان برای پذیرایی از گردشگران در نوروز 1401 خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ مهدی ایزدی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ستاد خدمات سفر در سال‌های پیش از کرونا به طور تجمیعی در این اداره کل با حضور نمایندگان ادارات مرتبط با سفرها و برپایی ۱۲ کمیته برگزار می‌شد. اما امسال مقرر شد نمایندگان کمیته‌ها در اداره خودشان حضور داشته باشند و گزارش را روزانه به این ستاد ارائه کنند تا بر اساس گزارش‌های دریافتی اطلاعات دقیق جمع‌بندی شده از سفرهای نوروزی در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.»

وی با اشاره به معرفی پایگاه میراث جهانی باغ عباس‌آباد بهشهر به‌عنوان پایلوت نوروز گاه در مازندران گفت: ۸۵۰ غرفه صنایع‌دستی مربوط به تولیدات و سوغات‌های مازندران در ۲۳ نمایشگاه ملی و استانی سراسر استان برپا شده است که تنها در شهرستان نوشهر بیش از 100 غرفه فعال خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در هتل‌ها، خانه مسافرها، بوم‌گردی و مهمان‌پذیرها انجام شده است که زیر نظر کارشناسان نظارت ما فعالیتشان در این ایام بررسی خواهد شد.

ایزدی با اشاره به این‌که نظارت بر فعالیت همه زیرساخت‌های گردشگری به طور ویژه در ایام نوروز انجام می‌شود، گفت: ۱۷۰ نفر از همکاران ما برای نظارت بر این مجموعه‌ها فعال هستند و نظارت شهرستانی بر همه تأسیسات گردشگری و اقامتی و پذیرایی داریم. علاوه بر نظارت شهرستانی، برای تعدادی از همکاران به‌منظور انجام نظارت ستادی از مرکز نیز حکم صادر شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.