کد خبر : 5336
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
103 views

جاده هراز و جاده چالوس یکطرفه شدند

جاده هراز و جاده چالوس یکطرفه شدند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از یک طرفه شدن جاده چالوس و هراز خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ احمد شیرانی با اشاره به یک ‌طرفه شدن جاده کرج ـ چالوس و هراز، در این رابطه اظهار کرد: تردد تمام وسایل‌نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور کرج ـ چالوس طبق اطلاعیه

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از یک طرفه شدن جاده چالوس و هراز خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ احمد شیرانی با اشاره به یک ‌طرفه شدن جاده کرج ـ چالوس و هراز، در این رابطه اظهار کرد: تردد تمام وسایل‌نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور کرج ـ چالوس طبق اطلاعیه قبلی (طرح نوروزی) ممنوع  و این محدودیت از ساعت 10 صبح امروز سه‌شنبه دوم فروردین اجرایی شد.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، تردد تمام وسایل‌نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور هراز نیز به صورت موقت ممنوع شد و این محدودیت از ساعت 12:15 امروز اجرایی شده است.

رییس پلیس راه مازندران نیز با اشاره به ترافیک سنگین در جاده‌های کندوان و هراز گفت: برای روان سازی ترافیک این مسیر‌ها یکطرفه شده و برقراری تردد دو طرفه خودرو‌ها منوط به تخلیه بار ترافیکی است.

یدالله جهان تاب افزود: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر نیمه سنگین و حال حرکت است.

وی با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان بارانی و تمامی سطح جاده‌های استان لغزنده است به رانندگان توصیه کرد؛ با رعایت سرعت مطمئنه در این مسیر‌ها رانندگی کنند.

جهان تاب به رانندگان توصیه کرد از توقف در محور‌های کوهستانی خصوصا گردنه‌ها که احتمال ریزش سنگ، رانش کوه و سقوط بهمن به همراه دارد پرهیز کنند.

رییس پلیس راه مازندران گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی راه از جمله تخلفات حادثه‌سازی است که پلیس به شدت با آن‌ها برخورد می‌کند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.