کد خبر : 5333
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
129 views

هزارجریب میزبان نخستین جلسه شورای اداری مازندران در سال ۱۴۰۱

هزارجریب میزبان نخستین جلسه شورای اداری مازندران در سال ۱۴۰۱

نخستین جلسه شورای اداری مازندران امروز –دوشنبه یکم فروردین- در بخش محروم هزارجریب شهرستان نکا و پس از بازدید مدیران استان از ۶۳ روستای این بخش برگزار شد و مدیران استان فرآیند مدیریتی در سال جدید را با ساختار سازماندهی شده به ریاست استاندار مازندران آغاز کردند. به گزارش تیتر شمال؛ استاندار مازندران در نخستین روز

نخستین جلسه شورای اداری مازندران امروز –دوشنبه یکم فروردین- در بخش محروم هزارجریب شهرستان نکا و پس از بازدید مدیران استان از ۶۳ روستای این بخش برگزار شد و مدیران استان فرآیند مدیریتی در سال جدید را با ساختار سازماندهی شده به ریاست استاندار مازندران آغاز کردند.


به گزارش تیتر شمال؛ استاندار مازندران در نخستین روز سال جدید همراه با معاونان و حدود ۲۰ تن از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و نماینده مردم شرق مازندران در مجلس یازدهم از روستاهای بخش هزارجریب نکا بازدید کرد و پس از احصاء مشکلات منطقه توسط مدیران کل، جلسه شورای اداری استان در روستای ولامده برگزار شد.

در این بازدید که با حضور غلامرضا شریعتی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس یازدهم، عبدالرضا بابایی سرپرست فرمانداری نکا، رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و حدود ۲۰ تن از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، هر کدام از مدیران به عنوان نماینده استاندار در سه روستای بخش هزارجریب حضور یافتند و پس از احصاء مشکلات و دریافت درخواست‌ها، در جلسه شورای اداری استان که با محوریت پیگیری و رفع مشکلات بخش هزارجریب در مسجد جامع روستای ولامده این بخش برگزار شد چالش‌های منطقه را مطرح کردند.

نماینده عالی دولت در استان در جلسه شورای اداری استان گفت: یکی از افتخارات بخش هزارجریب نکا این است که مهد علماست. وجود علمای مؤثری که سطح علمی بالایی دارند حاکی از جایگاه مردم این منطقه است.

سید محمود حسینی‌پور اظهار کرد: جمع‌بندی مدیران در بازدید از روستاهای بخش هزارجریب حاکی از فاصله معنادار مسئولان و مردم است.

هزارجریب میزبان نخستین جلسه شورای اداری مازندران در سال ۱۴۰۱ شد

استاندار افزود: مردم مؤمن و انقلابی که حضور مؤثر و سهم بسیار زیادی در صحنه‌های پاسداری از ارزش‌های انقلاب، دفاع مقدس و صیانت از حریم حرم آل‌الله داشتند و در ادوار مختلف انتخابات حضور حداکثری را ثبت کردند باید مورد توجه باشند و مسائل و مشکلات آن‌ها در اسرع وقت رسیدگی شود.

استاندار مازندران در پایان این بازدید و پس از برگزاری جلسه شورای اداری استان، با همراهی نماینده مردم شرق استان در مجلس، سرپرست فرمانداری شهرستان نکا، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان، مشاور استاندار در امور ایثارگران و مشاور استاندار در امور روحانیت در منزل مادر معظم شهید والامقام سید جعفر فتاحی از شهدای دوران دفاع مقدس حضور یافت.

احصاء مشکلات بخش هزارجریب

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس یازدهم نیز شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این که یکم فروردین روزی به یاد ماندنی در تاریخ مدیریت استان است، گفت: حضور هر مسئولی در هر جایی یقینا گامی برای رفع مشکلات و باعث دلگرمی آحاد مردم می‌شود. اما این حضور و بازدید که در نخستین روز سال رقم خورد معنا دارد و معنای آن این است که رسیدگی به کار مردم تعطیلی نمی‌شناسد.

غلامرضا شریعتی اظهار کرد: مردم می‌توانند مشغول تفریح باشند، اما کار عموم مردم که باید توسط مسئولان انجام شود نباید به واسطه تعطیلات روی زمین بماند. با همین نیت که مشکلات مردم به سرعت باید برطرف شود نباید زمان را از دست بدهیم. عقب‌افتادگی‌های فراوانی داریم.

هزارجریب میزبان نخستین جلسه شورای اداری مازندران در سال ۱۴۰۱ شد

وی افزود: بازدید یکم فروردین از روستاهای بخش هزارجریب که همراه استاندار و همراهی مدیران دستگاه‌ها انجام شد خروجی خوبی برای منطقه خواهد داشت. به سبک سفر رییس‌جمهور در سفرهای استانی که هر کدام از اعضای هیئت دولت به عنوان نماینده رییس‌جمهور در چند شهرستان حضور می‌یافتند، در سفر اعضای شورای اداری استان به هزارجریب هر یک از مدیران همراه استاندار به عنوان نماینده استاندار در سه روستا حضور یافتند و به بررسی مشکلات این منطقه پرداختند.

نماینده شرق مازندران در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: در نهایت نزدیک به ۵۰ مشکل عمده که در این بخش بین روستاها مشترک بود شناسایی و احصاء شد و در جلسه شورای اداری استان که در مسجد جامع روستای ولامده بخش هزارجریب برگزار شد برای پیگیری مورد بررسی قرار گرفت.

شریعتی تصریح کرد: مشکلاتی مانند دسترسی به آب آشامیدنی، وضعیت راه‌های روستایی، آنتن‌دهی تلفن همراه و بسیاری از مسائل زیرساختی دیگر در این جلسه مطرح شد که با دستور استاندار قرار شد پیگیری‌های ویژه برای برطرف شدن این مشکلات انجام شود تا در سال جاری شاهد برطرف شدن بسیاری از این مشکلات و کاستی‌ها در بخش هزارجریب باشیم.

بخش هزارجریب با جمعیتی حدود ۱۵ هزار نفر یکی از دو بخش شهرستان نکاست که دو دهستان به نام دهستان زارم‌رود و دهستان استخر پشت دارد.

  • منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.