کد خبر : 5342
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
112 views

بازگشایی محور‌های هراز و کندوان/هوای مازندران سرد و بارانی است

بازگشایی محور‌های هراز و کندوان/هوای مازندران سرد و بارانی است

تمامی محور‌های مازندران شامل هراز، سوادکوه، کندوان و آزادراه تهران-شمال باز بوده و رفت و آمد در این جاده‌ها جریان دارد. به گزارش تیتر شمال؛ تمامی محور‌های استان شامل هراز، سوادکوه، کندوان و آزادراه تهران-شمال امروز چهارشنبه ۳ فروردین باز بوده و رفت و آمد در این جاده‌ها جریان دارد. محور‌های هراز، کندوان و آزادراه تهران

تمامی محور‌های مازندران شامل هراز، سوادکوه، کندوان و آزادراه تهران-شمال باز بوده و رفت و آمد در این جاده‌ها جریان دارد.


به گزارش تیتر شمال؛ تمامی محور‌های استان شامل هراز، سوادکوه، کندوان و آزادراه تهران-شمال امروز چهارشنبه ۳ فروردین باز بوده و رفت و آمد در این جاده‌ها جریان دارد.

محور‌های هراز، کندوان و آزادراه تهران – شمال که به علت بارش شدید برف بسته شده بود با تلاش نیرو‌های راهداری و پلیس راه بازگشایی شدند.

پلیس راه از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های کوهستانی را دارند خواست با توجه به بارش برف و باران حتما تجهیزات زمستانه از جمله زنجیرچرخ، چراغ مه شکن و لوازم مورد نیاز به همراه داشته باشند و با پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، نکات ایمنی را در جاده‌ها رعایت کنند.

تمامی محورهای شمالی هم اکنون با بارش باران همراه بوده و تردد خودر‌ها هم در  محور‌های کندوان و هراز به صورت نیمه سنگین در جریان است.

احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: وضعیت جوی مازندران امروز چهارشنبه ۳ فروردین ابری همراه با بارش باران، در ارتفاعات مه آلود با بارش برف و وزش باد، از بعدازظهر با کاهش ناپایداری خواهد بود.

آسمان مازندران روز پنجشنبه نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما، از اواخر روز ابری بویژه در نیمه غربی استان با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

هوای مازندران روز‌های جمعه و شنبه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد خواهد بود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که چهار جاده چالوس، هراز، سوادکوه و آزاد راه تهران شمال این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.