کد خبر : 5362
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
105 views

استفاده ۲۰ هزار نفر از تفریحات ایستگاه‌های گردشگری دریایی

استفاده ۲۰ هزار نفر از تفریحات ایستگاه‌های گردشگری دریایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از استقبال گسترده مسافران نوروزی از تفریحات و سفر های دریایی در سواحل استان خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛ محمد تقی انزان پور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با وجود نامساعد بودن و ناپایداری وضعیت جوی در بیشتر روز های پایانی سال و روز های

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از استقبال گسترده مسافران نوروزی از تفریحات و سفر های دریایی در سواحل استان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ محمد تقی انزان پور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با وجود نامساعد بودن و ناپایداری وضعیت جوی در بیشتر روز های پایانی سال و روز های آغازین امسال، تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر از تفریحات دریایی ایستگاه های گردشگری دریایی محدوده زیر پوشش اداره کل ( حد فاصل رامسر تا فرح آباد ساری) استفاده نموده اند.

وی افزود: پیش بینی می شود با مساعد شدن هوا در روز های آینده استقبال بیشتری از تفریحات دریایی صورت پذیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اعلام اینکه بیش از ۸۵ ایستگاه گردشگری ساحلی در نوروز امسال در حال خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند، ادامه داد:روزانه دو گروه از بازرسان این اداره کل، بر رعایت الزامات ایمنی و حفاظت از محیط زیست دریایی از سوی مسافران نوروزی نظارت می کنند و با همکاری و هماهنگی دریابانی استان،از فعالیت های مخاطره آمیز قایق ران ها و راهبرهای جت اسکی جلوگیری می شود.

وی نصب بنر در ایستگاه های گردشگری و توزیع بروشور حاوی هشدارهای ایمنی و حفظ محیط زیست دریایی در بین مسافران دریایی،ارسال پیام های هواشناسی به مدیران ایستگاه های گردشگری و تجهیز همیاران ناجی را از دیگر اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در زمینه اشاعه فرهنگ ایمنی دریانوردی و ارتقاء سطح ایمنی سفرها و تفریحات دریایی نوروزی برشمرد.

گفتنی است مرکز امداد و نجات دریایی بندر نوشهر با شماره تماس ۱۵۵۰ به‌صورت‌ شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی در هنگام بروز هر گونه سانحه دریایی در سواحل استان است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.