کد خبر : 5378
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۴۸
108 views

کندوان و هراز تا ۱۵ فروردین یک‌طرفه می‌شوند

کندوان و هراز تا ۱۵ فروردین یک‌طرفه می‌شوند

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: محورهای کندوان و هراز تا روز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه از ساعت ۱۱ تا ۲۴ از مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه می‌شوند. به گزارش تیتر شمال؛ محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: محورهای کندوان و هراز تا روز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه از ساعت ۱۱ تا ۲۴ از مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه می‌شوند.


به گزارش تیتر شمال؛ محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در مسیر شمال به جنوب محدوده مرزن‌آباد و حدفاصل سیاه‌بیشه تا پل زنگوله به‌صورت سنگین است.

وی گفت: همچنین تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب محدوده نارنجستان، چلاو، شاهان‌دشت و همچنین مسیر جنوب به شمال محدوده پلور و اب‌اسک محور هراز به‌صورت سنگین است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اضافه کرد: همچنین تردد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر عادی و روان گزارش شده است.

هاشمی با اعلام اینکه محور کندوان و هراز از امروز تا ۱۵ فروردین یک‌طرفه اعلام شده است، تصریح کرد: براساس اعلام پلیس راه  محورهای کندوان و هراز از امروز یک‌شنبه هفتم تا پایان روز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه  از ساعت ۱۱ تا ۲۴ شب از مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه می‌شوند.

هاشمی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت یک‌طرفه قرار بود امروز اجرا شود که اجرا نشد، گفت: اعمال این محدودیت براساس تصمیم و اعلام پلیس راه خواهد بود‌.

وی به موج دوم سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مازندران با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

  • منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.