کد خبر : 5392
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
127 views

لزوم بازگشت نام شهدا به معابر عمومی و خیابان‌های ساری/دیگر نباید خبری از فساد بشنویم

لزوم بازگشت نام شهدا به معابر عمومی و خیابان‌های ساری/دیگر نباید خبری از فساد بشنویم

نماینده ولی فقیه در مازندران به برداشتن اسامی شهدا در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: باید دوباره اسامی شهدا به کوچه‌ها بازگردانده شود، این را از شهرداری میخواهیم تا اصلاح شود. به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در نشست با شهردار و معاونین شهرداری ساری ضمن تبریک سال نو، به

نماینده ولی فقیه در مازندران به برداشتن اسامی شهدا در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: باید دوباره اسامی شهدا به کوچه‌ها بازگردانده شود، این را از شهرداری میخواهیم تا اصلاح شود.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در نشست با شهردار و معاونین شهرداری ساری ضمن تبریک سال نو، به شعار سال (تولید دانش بنیان، اشتغال‌آفرین) اشاره و اظهار کرد: برخورد ما با این نام نباید شعاری باشد بلکه باید اجرایی و  عملیاتی باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت حلول ماه مبارک رمضان افزود: زحمات همه خادمان مخلص و دلسوز در حوزه شهرداری جای تقدیر دارد، شهر امانتی در دست شورای اسلامی، شهردار و همکارانشان است، باید با این امانت با دقت و دغدغه فراوان در راستای جلب رضایت مردم با تمام وجود رفتار کرد‌.

محمدی لائینی بر لزوم مدیریت استشهادی در کنار مدیریت جهادی تاکید کرد و گفت: همه باید جان و توان خود را در راه خدمت بگذاریم تا کار پیش برود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار ارائه الگو و چشم اندازی از برنامه‌های شهری در سال جاری شد و عنوان کرد: این مطالبه ما است و میخواهیم بدانیم برنامه عملیاتی چیست، در کنار آن سلامت کاری، رفتاری، مالی و اخلاقی و چشم پاکی همه کارکنان باید جدی گرفته شود تا خبری از فساد نباشد.

امام جمعه ساری به منابع و استعدادهای فراوان اشاره کرد و گفت: علت عدم پیشرفت هرزروی‌ها است، حفظ سلامت نیروها در کنار بیت المال به‌عنوان امانت در شهرداری ضرورت دارد، ساختار اینجا باید اصلاح کننده باشد، گاهی به بهانه شادی برنامه‌هایی توام با نمود فرهنگ غرب برگزار میشود که خوب نیست، شادی در راستای حفظ چهارچوب‌ها و ارزش‌ها بسیار مهم است.

وی به برداشتن اسامی شهدا در سال های گذشته اشاره و تاکید کرد: باید دوباره اسامی شهدا به کوچه‌ها بازگردانده شود، این را از شهرداری میخواهیم تا اصلاح شود، همچنین کار فرهنگی مهم است، فضاسازی شهر شایسته و بایسته ساری نیست به‌خصوص در نیمه شعبان که با اعتراض همراه بود.

محمدی لائینی با اشاره به پیش رو بودن ماه رمضان اذعان کرد: باید فضای حرمت‌گذاری برای این ماه فراهم شود و بنرها و تابلوهای تبلیغاتی به‌گونه ای باشد که فضای عبادت و تقوا و روزه را تداعی کند، همچنین شهرداری نسبت به حفظ رفتار و ارزش‌ها در درون دستگاه و بین پرسنل باید حساس باشد چرا که در این کشور هر چه داریم از آن شهداست و هر کجا هستیم باید اخلاق و کارش درست باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به آسیب های حیثیتی در ساری، خاطرنشان کرد: در مجموع یک سری اقدامات به شهر آسیب زد که الان رفتار درست برای ترمیم اعتبار و آبروی شهر ضرورت دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.