کد خبر : 5410
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
150 views

پروژه چمن طبیعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر دو شیفته می‌شود

پروژه چمن طبیعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر دو شیفته می‌شود

با اعلام اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، تیم اجرایی پروژه کاشت چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر دو شیفته می‌شود. به گزارش تیتر شمال؛ بعد از گلایه های هواداران و عوامل باشگاه نساجی از تاخیر در اجرای پروژه تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در بازدید و بررسی روند اجرای

با اعلام اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، تیم اجرایی پروژه کاشت چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر دو شیفته می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ بعد از گلایه های هواداران و عوامل باشگاه نساجی از تاخیر در اجرای پروژه تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در بازدید و بررسی روند اجرای عملیات چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی، از دو شیفته شدن تیم اجرایی عملیات این پروژه خبر داد.

در نخستین روزهای سال جدید، حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با همراهی مولایی‌قرا فرماندار قائم‌شهر، قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان و دیگر مسؤولان ستادی برای پیگیری وضعیت زمین خانگی نساجی، در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حضور یافت.

رنگرز در این بازدید با بررسی و تطبیق میزان پیشرفت عملیات بر جدول زمانبندی پروژه؛ دو شیفته شدن و افزایش ساعات کاری تیم اجرایی را در دستور کار قرار داد.

 رنگرز در حاشیه این بازدید با تاکید بر تسریع روند اجرای این عملیات با در نظر گرفتن حفظ کیفیت کاری افزود: با توجه به عقب بودن چند روزه‌ی انجام روند کار از تقویم زمانبندی پروژه بدلیل شرایط نامساعد جوی، فعال شدن شیفت دوم عملیات اجرایی ضروری است.

وی ضمن ابراز تشکر از دغدغه‌مندی و رصد روزانه سجادی وزیر ورزش و جوانان، استاندار و نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: اهتمام جدی و عزم جهادی در تسریع روند اجرای پروژه در پاسخ به مطالبه‌ی بحق هواداران خونگرم تیم ریشه‌دار نساجی مازندران ، مهم‌ترین اولویت دستگاه ورزش و جوانان خواهد بود.

همچنین، علیخانی معاون عمرانی استاندار مازندران بمنظور بررسی روند پیشرفت پروژه کاشت چمن طبیعی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حضور یافت.

وی ضمن بررسی فنی زیرساخت و روند اجرای پروژه بیان کرد: تمام مسؤولان استان جهت اتمام به موقع و جلب شادی هواداران تیم نساجی، بسیج شده‌ و حمایت خود را اعلام داشته‌اند.

وی افزود: استانداری مازندران نیز پس از صدور دستور رئیس جمهور مبنی بر اتمام ۴ ماهه پروژه شهید وطنی از فروردین ۱۴۰۱، هم‌اکنون موفق به جذب اعتبار لازم شده و مباحث ترک تشریفات و موضوعات مرتبط به آن در دست اقدام آنی قرار گرفته تا به سرعت قرارداد لازم منعقد گردد.

وی در ادامه در نظر گرفتن سه اصل «زمان، سرعت کار و دقت در حفظ کیفیت » را ضروری خواند و تاکید کرد: امروز نگاه‌ها به سمت اداره‌کل ورزش و جوانان استان و تیم فنی عملیات اجرایی چمن طبیعی این ورزشگاه دوخته شده است؛ از این رو حساسیت تحویل به موقع با حفظ اصول فنی، انجام امور بهره‌وری و ارائه خدمات با قابلیت اطمینان‌محور را جزو اهم وظایف اداره کل ورزش و جوانان استان برشمرد و بر وظیفه‌مندی در قبال خواسته‌های هواداران تیم نساجی و دوستداران ورزش فوتبال در استان تاکید کرد.

در ادامه رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و پس از تشریف فرمایی ریاست محترم جمهوری و سفر پر خیر و برکت ایشان ، تامین منابع مالی لازم برای تکمیل پروژه در فاز دوم محقق شد.

وی بیان کرد: حسب‌الامر استاندار از اول فروردین، باتفاق مجموعه فنی و همکاران اداره‌کل در پروژه حاضر و بصورت همزمان در چند جبهه در حال فعالیت هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: همه تلاش ما بر آن است تا با دقت نظر حسن کیفیت و تلاش مضاعف قدردان حمایت و اعتماد مسؤولان و مردم باشیم.

  • منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.