کد خبر : 5430
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۰۲
87 views

افزایش دمای هوا طی روزهای 13 و 14 فروردین در مازندران

افزایش دمای هوا طی روزهای 13 و 14 فروردین در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی مازندران، گفت: از روز شنبه ۱۳ تا دوشنبه ۱۵ فروردین ماه شاهد افزایش محسوس دما (بین ۶ تا ۱۲ درجه) و وزش باد گرم هستیم. به گزارش تیتر شمال؛ احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در گفت‌وگویی، اظهار کرد: امروز

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی مازندران، گفت: از روز شنبه ۱۳ تا دوشنبه ۱۵ فروردین ماه شاهد افزایش محسوس دما (بین ۶ تا ۱۲ درجه) و وزش باد گرم هستیم.


به گزارش تیتر شمال؛ احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در گفت‌وگویی، اظهار کرد: امروز شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در ارتفاعات با وزش باد هستیم.

وی با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی مازندران، افزود: با شکل‌گیری و تقویت جریانات گرم جنوبی از روز شنبه ۱۳ فروردین، روز طبیعت تا دوشنبه ۱۵ فروردین ماه شاهد افزایش محسوس دما (بین ۶ تا ۱۲ درجه) و وزش باد گرم (در ارتفاعات نسبتا شدید) هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه این سامانه گرم سطح استان را دربرمی‌گیرد، اضافه کرد: افزایش پتانسیل آتش‌سوزی در مناطق جنگلی و مراتع از مخاطرات این سامانه است.

اسدی تصریح کرد: توصیه هواشناسی بر پرهیز از روشن کردن آتش در جنگل‌ها و مراتع یا اطمینان از خاموش شدن آتش، با توجه به ذوب شدن برف احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی، تهویه هوا و هوادهی در گلخانه‌ها ، مرغداری‌ها، دامداری‌ها و خزانه برنج است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.